brommer frame is precies het zelfde
QUOTE]
daar wil ik wel even over discusieren, een bromfiets frame is absoluut niet hetzelde als het runner 180cc frame, de frame opbouw is hetzelfde maar de gebruikte materialen en verstevigingen in het frame zijn anders dan een brommerframe.
gilera heeft de runner in eerste instantie als bromfiets op de markt gezet en is daarna een motor versie gaan ontwikkelen op basis van het oude skipper/hexagon/sfera blok waar een vloeistof gekoelde variant met 180cc uit kwam rollen. Daarna hebben ze het frame bekeken en hebben een compleet doorgelast en geupgrade frame ontwikkelt voor de motorvariant.
dus in de basis is het frame alle kappen en aanbouwpunten zijn hetzelfde alleen de materiaal keuze en de manier van lassen is anders gedaan voor meer stevigheid en minder trillingen in het frame. Jij werkt mischien bij een brommerzaak maar ik ben al 15 jaar eigenaar van een bromfiets/motorzaak en ik heb al 15 jaar het piaggio/gilera dealerschap en heb het over de 180cc vaak gehad met de importeur hier in nederland.
ja dat snap ik ook wel maar het past allemaal wel op de radiateur na en dat achterste deel vn het frame ontbreekt dan
kijk ik bedoel zoon 50cc frame die breekt egt niet zomaar doormidden ofzo
en die boetes enzo ik vind die iritante 70cc earox enzo met zoon riiiiiiiiiiiiiii geluid egt iritant en die leu die overal vol gas en nergens naar kijken die mogen ze van mij een flinke print geven
ik wil gewoon 180cc op brommer kenteken en dan gewoon lekker toeren gewoon lekker rustig geluid en toch mooie trek kracht ik ga egt niet vol gas rijden in een woon wijk ofzo
ik reed met mijn aprilia rx 70cc 80 op de roller bank en kreeg 120 euro boete en moest verder lopen maar voor de rest niets geen gezeik ofzo
een oud model skipper vind ik ook wel stoer
leendert uber vet

zit er ook nog een kenteken op
dit doet me een beetje denken aan een italjet pack 2