ja... ze zijn na een dagje duinen dan ook alweer stuk maar heb een mal gemaakt en daar ging het me eigenlijk om
maak de volgende ook wat breder, bedoel dat ze verder het wiel ingaan, beschermd dan ook de draaiende delen
Ze gaan wel even mee hoor, maar inderdaad, 1 flinke steen en ze liggen doormidden (afhankelijk van het materiaal). Als het goedkoop buigbaar plastic is, dan gaat het nog wel even. Daarom heb ik ze verstevigd met een rand duck-tape aan de voor en achterkant. Bleven echt veel langer heel en als ze barsten, dan houd de tape ze bij elkaar.
moet eigenlijk ook iets stevigers hebben, die dvd hoesjes geplakt of niet leven denk ik ook niet lang... ook is het wel fijn als ik ze zoals eerder aangegeven gewoon kan vastmaken aan de onsterste draagarmen maar dan moet ik eerst stalen aandrijf assen hebben anders wrijft hij constant tegen de blauwe sock aan van de aandrijfas.
Nog een link voor het zelf maken van mud flaps: RC-Monster Forums - View Single Post - My e-revo brushless edition build Materiaal is duct tape, ze zijn dus makkelijk te maken, licht van gewicht en ook bestand tegen opspringend gruis! Gr Remie
Wie heeft er ook last van dat de Sway bar kit van traxxas tegen de wheeliebar aankomt bij het uitveren van de auto.
Nee heb ik gedaan maar het is wanneer ik de auto optil. Ik weet dat je ze moest indraaien ook voor want die komt anders tegen de gearbox aan. Anders knip ik er wel een stukje af nu heeft tie geen maximale travel als ik een jump neem
Dat de originele traxxas wheeliebar een klik systeem is en bij de kleinste koprol de bar loskomt + je hebt er alleen maar nadeel van met bashen. De vleugel is offroad voldoende om de auto te beschermen.
ah zo, ik heb ook de standaard maar gaat goed , en heeft me meerdere keren over de kop slaan behouden , dit wel met de ESBE
ESBE = E-Slash brushless Edition? Heb zelf ook wel redelijke ervaringen ermee gehad, maar als je m eraf laat en er ook een beetje naar rijdt kun je ook makkelijk zonder en de kans dat je m kwijt raakt is dan weer kleiner.
idd, maar af en toe op een beetje snelheid het gas in trappen , is wel leuk dat ie dan niet gelijk op zijn dak ligt
offroaden met de wheelybar werkt idd niet echt kan ik je vertellen, daarvoor is de revo echt veel te laag.