, maar wat betreft dat niet voorruit komen................ je aandrijfassen checken of alle pinnen er nog inzitten is echt geen raar idee. Zodra er geen kracht op staat lijkt alles goed te lopen, en als je m neerzet komt hij niet meer vooruit. Heb het zelf ook eens gehad.
yep dat weet jij. Geen middendiff. @ verderf het was op 4s. Morgen ff alles nakijken at het kan zijn zoals de assen enzo. Anders ff een filmpje posten met het geluid.
haha heb je slim gezien. Tis meer een animo check. Gaat alleen voor een mooie prijs weg. Een erbe op zolder is geen overbodige luxe Maar wil het auto rijbewijs weer oppakken schijnt ook een dure hobby te zijn haha. Morgen de erbe grondig nakijken en hopen dat de schade meevalt. Gaat nu nix meer worden met de topper barca arsenal op tv.
Check ook t lagertje van je motor, waar de as van de pinion doorheen loopt; had ik ook een x met de rustler. Zo zag en hoorde je nix ,maar zodra er kracht op kwam te staan.... De pinion en de spur draaiden dus n beetje langs elkaar; die zaten verder wel goed en t bleek t lagertje te zijn....
Alles nagekeken maar kan het niet vinden. ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Hier de video met het rare geluid.
het staat cooler + mn ads stonden er eerst achter, als ik er dan 2x turnigy 2s2p bla bla van maak is het gelijk zo lang
Die velgen van mij zijn aan een landelijke tour bezig merk ik Hou stiekum het Revo topic in de gaten hoor
kan jij je toevallig nog herrineren of die getaped zijn toevallig? Gman en ik zijn overigens hele goeie bekende van elkaar, gaan regelmatig bashen met de rest van ons groepje. denk dat mijn revo er ook mede verantwoordelijk is dat Gman nu een revo heeft
Das je slipper... Die is waarschijnlijk naar z'n grootje... Te strak aangedraaid. Dat werkt even goed, maar daarna slijten de twee alu platen/houders in op elkaar omdat ze krom zijn. Is mij ook gebeurd. Zo zag het er toen uit: Je ziet hier dat de binnenkant van beide ringen op elkaar zijn gaan inslijten. Dit kan gebeuren doordat je hem veel te strak aandraait. 1 plaat is dan krom en komt tegen de andere aan. Hierdoor is er geen druk meer op de blokjes zelf en werkt je slipper niet meer. Haal hem nog maar eens helemaal uit elkaar, ik vermoed dat ie er hetzelfde uit ziet. Als dat het geval is, moet je dus de twee alu houders zeker vervangen, de blokjes en het metalen plaatje kun je misschien hergebruiken (hoewel ik die persoonlijk ook zou vervangen). Bij het installeren van een nieuwe slipper, de moer zo aandraaien dat het veertje echt maar netaan helemaal gecomprimeerd is (dit kost zo goed als geen kracht!). Dan een kwartslag losser draaien. Je moet zegmaar nog net een dun velletje papier tussen het veertje kunnen steken (net niet helemaal gecomprimeerd dus). Doe je het zo, gaat ie eeuwig mee... ook op 6S.
Gister een splinternieuwe slipper erop gezet. Omdat ik ook dacht dat dat het probleem zou zijn. Strax nog maar een keer de slipper uit elkaar halen en weer een nieuwe erop zetten. Zijn die schoentjes trouwens veranderd? Ik had er eerst stalen opzitten heb het zelfde bestnr besteld kreeg ik een soort koolstof achtige schoentjes. Deze heb ik besteld TRX5352X en erop gezet. dus nu moet ik deze dus misschien ook vervangen ? TRX5351 Dat veertje had ik net aan zodat er nog net een a4 papiertje tussen kon. Dat had westcoast me al eens verteld ga het strax maar weer eens proberen.
De oude zijn van koolstof. De nieuwe versie van metaal. Die zijn iets beter. Die van mij reed echter altijd perfect op de koolstof versie. Toen je de slipper vervangen hebt, wat heb je er nieuw op gezet dan? Alleen schoentjes en die metalen ronde schijf? Of ook de twee alu houders waar de schoentjes en de ronde schijf op gaan? Als je die ook vernieuwd hebt en je hebt hem niet te strak aangedraaid, dan zit er misschien iets fout in je slipper montage. Even goed kijken op de exploded view hoe het weer in elkaar moet. Ook niet vergeten dat een nieuwe slipper "ingereden" moet worden! Dat betekend in het begin rustig ermee rijden. Zelf pakte ik gewoon een schuur papiertje en maakte de metalen ring wat ruwer. Werkte daarna perfect. Moertje dus helemaal vastdraaien, totdat het veertje geheel ingedrukt is en je meer weerstand voelt bij het aandraaien. Dan even een kwartslag terug. Zou precies goed moeten zijn. Maar het geluid wat ik in je filmpje hoor is echt een typisch slipper geluid.