Z680 - FLANGED LOCK NUT M5x8mm (BLACK / 4pcs) 86804 - HEX WHEEL HUB 17mm (SILVER / 4pcs) deze heb je nodig,suc6
http://cgi.ebay.com/HPI-SAVAGE-FLUX...Control_Parts_Accessories&hash=item1c1c39cecd Dat zijn ze. via E-Bay ook nog eens erg cheap te koop. (zou wel meteen 2 setjes nemen, voor het geval dat je zo'n moet kwijt raakt. en je moet de moeren echt goed aandraaien. )
Ok, mooi die ga ik dan kopen . Die 8mm geld voor de sleutel maat zeker? niet voor de binnenste maat om te schroeven. Toch?
Wat is dan de binneste maat? En ik wil ze bij pkracing bestellen, maar gaan die Hpi86804 per 2 of zitten er 4 in het zakje?? Ik heb al bij winkels gekeken er staan er maar 2 op de foto maar er staat niet bij dat ze per 2/4 gaan.
op de hpi site waar ik de codes vandaan heb staat dat ze per 4 gaan. en ik heb ze ook besteld en zaten er ook 4 in het zakje incl 4 pinnetjes.
oki mooi . Ga ik die bestellen en die van de e-revo uitslijpen . Heeft iemand nog toevallig een sr3300 of sr3300t liggen?? Mijn bereik is namelijk kl*te, komt omdat het draadje er ooit opnieuw is opgesoldeerd.
Voor de geïnteresseerden <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > Hij gaat weg wegens geldgebrek voor een nieuw project. Prijs lijkt mij zeer redelijk gezien hoe compleet hij geleverd wordt. Gr. Remie
zo besteld . Morgen eens kijken hoe ik die dingen van traxxas eraf krijg. Heb al gehoord met dremel maar ik maak een te diepe gleuf... dus ik zal eens kijken of ik het eruit kan boren. Of zijn er nog betere manieren???
1) boeltje een beetje warm stoken 2) Wielmeenemer aan gort slijpen? 3) nieuwe aandrijfas, met wielcarrier bestellen en monteren?
ik neem wel optie 1 en 2 . Nieuwe Cvd's moeten kopen zit ik niet op te wachten. Trouwens is het een probleem als me Cvd een klein beetje is gebogen?
Als je CVD is gebogen worden de lagers en het plastic waar de lagers in zitten wel extra belast door de trillingen die komen voor de onbalans. Ik raad je aan om hem toch recht te maken.
oke. Ik krijg morgen hopelijk mijn nieuwe meenemers binnen, ga meteen alle wiellagers schoonmaken en opnieuw invetten met kogellager vet en dan buig ik meteen me Cvd recht. @rsremco bedankt
Nou, Ik had mn esc opgestuurd naar CC, 2 weken onderweg geweest, maar ik kreeg binnen 1 dag een "nieuwe" opgestuurd; die zal ook wel een week of 2 onderweg zijn. Hopen dat die in default stand geleverd word, kunnen we tenminste meteen knallen. Ben benieuwd of mn stekkers ook terugkomen.... Ik heb deze guide gevonden voor manueel in te stellen http://www.castlecreations.com/support/documents/drivers_ed_guide.pdf weet iemand een nederlandse versie? Ik heb (nog) geen castle link
Hallo allemaal, Ik heb een uitdaging! Op mijn diffhuis in de bulkhead zit speling en ik weet niet waar het vandaan komt. Ik dacht eerst dat het door het diff huis kwam dus een nieuwe besteld niet dus. Nieuwe bulkheads besteld vandaag er op gezet en nog niet op gelost??????? Nu het rare ik heb het bij mijn Revo en bij mijn Summit dus ik denk nu toch echt dat ik iets over het hoofd zie. Ik heb er ff een filmpje van gemaakt in de hoop dat het wat duidelijker isa voor jullie. op het filmpje zien jullie de Summit maar bij de Revo is het net zo. Op de film zitten niet alle schroeven er in maar als ik dit doe geen verschil. Please help Ronald
Had ik ook. Ik had het diff huis en nieuwe bulkhead besteld, het was er bij mij uit. Maar alleen als ik mijn skidplate vast ging schroeven, daardoor werden mijn 2 bulkheads weer tegen elkaar gedrukt en toen was het weg. Misschien kan je ook gewoon slijtage aan het chassis hebben want daar wordt ook je behuizing vast gehouden.
mmhh, ik weet alleen dat de skidplates de bulkheads ook nog tegen elkaar aan duwen. Misschien is je chassis wel gewoon versleten dat dat de speling maakt.
Weet iemand trouwens waar je die blauwe sokjes vandaan haald die op de stalen cvd's zitten? er is er namelijk bij mij 1 gescheurd en ik wil hem vervangen