Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo te zien heb je de smaak goed te pakken, Patrick.
Dat ziet er allemaal heel netjes uit, ik ben al blij dat ik niet meer alleen sta met mijn Bell .
Zijn dit gelijmde revetten die je gebruikt ?
Het zijn die witte rivetten van vario zelf.
Ik had gelezen dat jij met houtlijm werkt, en de meeste andere met zap.
de eerste deed ik ook met zap, maar dan plakte mijn vingers ook vol zap, nu gebruik ik camopy lijm van pacer.
Voordeel vind ik, dat je de overtollige lijm met doek en water verwijderd.
Als de lijm droog is spuit ik er een laagje witte primer over om ze extra te fixeren.
Hey Patrick .
Heel knap werk en zeker een heli die vele bewonderende blikken gaat krijgen .
Wat me nu eerst opvalt se , dat is dat wij amper een 5km van elkander wonen denk ik .
Grtjs van uit Kontich , Erwin
Inderdaad, meer dan 5 km zal het niet zijn.
Ik hoop dat de heli bezienwaardig wordt.
Vandaag ga ik nog proberen de rechtse zijde verder te boren, dan heb ik een voorbeeld voor de linkse zijde.
Als ik de rechtse zijde klaar heb, zal ik nog wat foto's posten.
vandaag weer enkele rivetten verder.
Met andere woorden de 1200 ste geplaatst.
Ik weet niet waar jullie 10000 rivetten plaatsen, mijn rechtse zijwand is al zo vol als iets !!
Den Patrick gaat door met revetten plaatsen ...
Het is inderdaad een heel ander zicht met deze revetjes ...
En al meer als 1000 geplaatst ...
Goed bezig man ... :snipersmile:
Ziet er allemaal mooi uit, maar onthou even dat er nog spanten in de romp en staart moeten komen, en dat is niet altijd even gemakkelijk met de rivetjes op z'n plaats..ieder heeft zo z'n methode, maar ik zweer persoonlijk bij het eerst plaatsen van de spanten en mechaniekonderdelen, en als laatste de rivetten..
Gewoon even mijn bedenking.. ;-)
Ik heb ook lang mijn twijfels gehad in het begin.
Maar ik heb al eens geprobeerd om enkele rivetten aan de binnezijde af te snijden, en ik moet zeggen dat er geen last zal zijn voor de spanten.
Ik ben er nog eens met een schuurpapier "60" over gegaan om dan ook de spant goed te hechten.
Ik ben weer even bezig geweest.
De intakes voor de turbine was ik blijkbaar hetzelfde aan het maken als Ronny "Bell 430"
Zie de foto's
Plastiek intake nog niet afgewerkt
Intake in model gesneden
Afgewerkte intake, nog niet juist van model, maar op de romp is blijkbaar een verkeerde uitsnijlijn in de mal, wordt aangepast.
De goot boven de deuren is geplaatst.
De rivetten aan de voorzijde geboord en geplaatst
Zo, dit zijn de laatste berichten, we gaan verder, na 1300 komt ..........
Nog even de rechtse zijde verder in detail afwerken en dan aan de linkse starten.
Eerst en vooral de beste wensen voor 2012, met vooral veel goed weer, en weinig crashes.
Ik ben vandaag naar de oogarts geweest, en een nieuwe bril besteld.
Vanaf volgende week zal het rivetten boren een stuk beter gaan.
Dus, nog even geduld, en dan stromen de foto's weer binnen.
Ziet er weer allemaal netjes uit, ik had van jou niet anders verwacht hoor !
Laat niet te veel stof op je jet komen hé?
Kunnen we deze zomer nog eens samen vliegen...