Eigenaar TTiger 90er Agusta te Hulten op foto gezocht

Discussie in 'Schaalhelikopters' gestart door Logos1, 1 feb 2013.

  1. Logos1

    Logos1

    Lid geworden:
    29 okt 2007
    Berichten:
    132
    Locatie:
    ZW Drenthe
    Wie weet de eigenaar van de grijze Agusta met pijl op deze foto te vinden?
    (Was in 2012 te Hulten bij schaalmeeting)
    Verneem graag wat ervaring hiermee van hem!
    Gegevens per PM graag!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2013
  2. Sigert

    Sigert

    Lid geworden:
    28 aug 2009
    Berichten:
    46
    Locatie:
    Liedekerke - België
    Ik weet niet of het de zijne is maar Sammy heeft er zo ene.
    aka grainman op dit forum.
     
  3. Logos1

    Logos1

    Lid geworden:
    29 okt 2007
    Berichten:
    132
    Locatie:
    ZW Drenthe
    Heeft toch Bell 430, of zoek ik niet goed?
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2013
  4. SAR Scott

    SAR Scott

    Lid geworden:
    8 jun 2011
    Berichten:
    527
    Locatie:
    Dilbeek Belgium
    idd het is Sammy

    ik stuur je een pm
     
  5. grainman

    grainman

    Lid geworden:
    26 sep 2011
    Berichten:
    64
    Aiaiai, wat heb ik nu weer uitgestoken :) Moet ik mijn verzekerings makelaar al even bellen? Waarschijnlijk ben ik het wel ja. Mijn ervaring met de Agusta is zeer beperkt. Motor is OS Max SX maar is nooit 'de max' geweest. Niks dan problemen gehad met afstelling. Een tijdje heeft hij goed gelopen en dan was het wel een beest. Een ander probleem met de Agusta romp zijn de retracts. Die zijn echt niet uitgerust voor hun taak. Ik had geen keus dan opnieuw de skids plaatsen wat volgens velen hetzelfde is als een Porsche met een trekhaak :) Toch kan ik er geen afstand vn doen omdat hij uiteindelijk nog zo goed als nieuw is. Mijn bedoeling is om hem op termijn electro te zetten! Groeten Sammy
     
  6. Logos1

    Logos1

    Lid geworden:
    29 okt 2007
    Berichten:
    132
    Locatie:
    ZW Drenthe
    Sammy, je hebt PB!
     
  7. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    29.163
    Locatie:
    Oldeberkoop
    .

    Ik heb dezelfde (slechte) ervaring met OS, en ben 8 jaar geleden volledig overgestapt op Rossi. Vanaf dat moment vraag ik mij iedere dag af waar OS in godsnaam die reputatie vandaan heeft zo geweldig te zijn, terwijl in werkelijkheid, Rossi alles is wat OS NIET is (maar wel beweert te zijn)....

    OS eruit, Rossi 65 er in.
    Brandstof met nul Nitro en 15% olie, Gloeiplug Rossi 5 of OS 8 (liever de OS 8) en je problemen zijn over, en de brandstof opeens betaalbaar.....

    Wil je het nóg mooier?

    Electronische ontsteking er in (wel gewoon Methanol blijven stoken, geen benzine), en je weet niet wat je overkomt qua onberispelijk motorgedrag en brandstofverbruik (sinds die conversie draaien onze Rossi R60's zo rond de 25 minuten op een halve liter) en de brandstof is in prijs gedaald tot krap € 3.- per liter.

    Klein half uur vliegtijd voor € 1,50 aan "gloeiplugbrandstof" is alleszins goedkoop voor een .60 heli, niet dan?

    Met een zware schaalheli zal je die 25 minuten niet halen, maar je moet makkelijk 15 minuten veilig vliegen uit een halve liter kunnen wringen

    Groet, Bert
     
  8. fox

    fox

    Lid geworden:
    20 jul 2009
    Berichten:
    45
  9. Marco..

    Marco.. Guest

    Agusta

    Well...that will be me :p

    Vraag maar raak :lol:
    Heli is een T-rex 700 F3C, power zat om die romp in de lucht te trekken.

    Greetz,
    Marco
     
  10. Logos1

    Logos1

    Lid geworden:
    29 okt 2007
    Berichten:
    132
    Locatie:
    ZW Drenthe
    Je hebt PB Marco (had niet gedacht je te vinden zo!)
     

Deel Deze Pagina