Wie weet de eigenaar van de grijze Agusta met pijl op deze foto te vinden? (Was in 2012 te Hulten bij schaalmeeting) Verneem graag wat ervaring hiermee van hem! Gegevens per PM graag!
Aiaiai, wat heb ik nu weer uitgestoken Moet ik mijn verzekerings makelaar al even bellen? Waarschijnlijk ben ik het wel ja. Mijn ervaring met de Agusta is zeer beperkt. Motor is OS Max SX maar is nooit 'de max' geweest. Niks dan problemen gehad met afstelling. Een tijdje heeft hij goed gelopen en dan was het wel een beest. Een ander probleem met de Agusta romp zijn de retracts. Die zijn echt niet uitgerust voor hun taak. Ik had geen keus dan opnieuw de skids plaatsen wat volgens velen hetzelfde is als een Porsche met een trekhaak Toch kan ik er geen afstand vn doen omdat hij uiteindelijk nog zo goed als nieuw is. Mijn bedoeling is om hem op termijn electro te zetten! Groeten Sammy
. Ik heb dezelfde (slechte) ervaring met OS, en ben 8 jaar geleden volledig overgestapt op Rossi. Vanaf dat moment vraag ik mij iedere dag af waar OS in godsnaam die reputatie vandaan heeft zo geweldig te zijn, terwijl in werkelijkheid, Rossi alles is wat OS NIET is (maar wel beweert te zijn).... OS eruit, Rossi 65 er in. Brandstof met nul Nitro en 15% olie, Gloeiplug Rossi 5 of OS 8 (liever de OS 8) en je problemen zijn over, en de brandstof opeens betaalbaar..... Wil je het nóg mooier? Electronische ontsteking er in (wel gewoon Methanol blijven stoken, geen benzine), en je weet niet wat je overkomt qua onberispelijk motorgedrag en brandstofverbruik (sinds die conversie draaien onze Rossi R60's zo rond de 25 minuten op een halve liter) en de brandstof is in prijs gedaald tot krap € 3.- per liter. Klein half uur vliegtijd voor € 1,50 aan "gloeiplugbrandstof" is alleszins goedkoop voor een .60 heli, niet dan? Met een zware schaalheli zal je die 25 minuten niet halen, maar je moet makkelijk 15 minuten veilig vliegen uit een halve liter kunnen wringen Groet, Bert
Logos1 . Beetje raar dat je een foto van mij pakt van een ander forum en dan hier de vraag gaat stellen wie is de persoon . Vario Forum • Toon onderwerp - RCHeliparts Helimeeting editie 2012 Bij de inschrijvingen zou je de naam al terug kunnen vinden op die site zie link . Gr Fox .
Agusta Well...that will be me Vraag maar raak :lol: Heli is een T-rex 700 F3C, power zat om die romp in de lucht te trekken. Greetz, Marco