Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
is dit sinds een korte tijd of altijd al. stale pinion/spur in combinatie maakt veel lawaai. dat is normaal
Volgens mij heeft de blast gewoon een plastic spur?
1 ding posotief... binnekort heb je heel mooi setje banden voor de blast![]()
Wie ik?
En waarom trouwens zo'n reactie?
Niet erg nodig dacht ik zo....
Valt u ook iets op op deze foto?Pitch is anders, dat klopt. De Twister is zelfs zonder vet op spur en pinion al stiller dan de Blast met gesmeerde achterdif en pinion/spur.
Het zijn niet de dogbones, ook zonder die is het geluid hetzelfde, dat had ik al getest. Ik verdenk het voorste diff, dat is het enige wat ik niet recent los heb gehad. Het zijn trouwens 2 geluiden, het "rinkelen" is sinds het vastzetten van het centrale lager van het spur minder, alleen zijn er op bepaalde toerentallen flinke trillingen, en giert de aandrijving.
Of het komt door de outdrives van de diffs, daar zit relatief veel speling op. Ik kijk er nog een keertje naar, en daarna leer ik er wel mee leven. De auto rijdt verder op zich goed, maar ik ben nu eenmaal een perfectionist.
Als daar echt veel spanning op staat krijg je veel wrijving en slijtage. Daarom heeft Team C als hop-up CVD's om dit deel te vervangen. Bij de Blast zit er weinig speling op dat gedeelte, alleen hangt het diff vrij losjes, daar is nog wel winst te behalen.
haha zei ik hem net ook al
ehhhh jij bent mooi onder de duim.
ik heb er voor 1 dat weet je he?
een twister met 1.6kg is super scheuren hoor met 70km per uur... ik kan het weten
staat net niet net wel spanning op. gewoon goed
maar zie je het nog niet?
Wou je een pm sturen met een vraag maar je inbox is blijkbaar vol![]()
kan het jou misschien ook wel vragen want als ik mij niet vergis heb jij ook ervaring met de lrp blast?
In ieder geval:
Ik zou toch graag eens een 2wd buggy hebben,nog nooit gehad en ook geen ervaring mee...
Ook vind ik dat zoals bij indoor de blast redelijk wat lawaai bij heeft en om de een of andere reden lijkt het ook alsof deze nogal "zwaar" loopt of gewoon zwaar is in zijn totale gewicht.Als ik ermee rijd blijft deze super mooi rollen enz,het is enkel meer het gevoel want er is niks mis mee,8 keer gereden ofzo en vond het al van in het begin.
Nu denk ik dat een twister wat meer zweverig is en ook sneller omdat het 2wd is.Ik mag van de vriendin geen auto meer bijkopen ivm plaatsgebrek en dacht dan om de blast in te ruilen voor een twister (of verkopen en daarvan een twister kopen).Enkel wil ik nu van iemand die de 2 heeft of heeft gehad,weten of dit een goeie switch zou zijn.Of is de twister eerder een leuke wagen voor erbij maar zou ik bij een ruil achteraf spijt kunnen hebben?
ehhhh jij bent mooi onder de duim.
ik heb er voor 1 dat weet je he?
een twister met 1.6kg is super scheuren hoor met 70km per uur... ik kan het weten
Mjaah tis niet alleen dat,huis verbouwen enz... dus moet het even wat minder.
Binnen een maandje ofzo trekken we erin dus dat heeft voorrang
Ik weet inderdaad dat je er een te koop hebt.
Maar zie jou niet direct een ruil doen met mijn blastmoet ik deze eerst nog verkopen,maar ben een beetje bang dat ik er spijt van krijg want op zich vind ik het een leuke auto,alleen mis ik wat snelheid en misschien wil ik ook wel eens dat "tricky" gedoe van een 2wd hebben.
De team c jekyll zag ik ook staan op conrad,lijkt me ook wel wat.