the Wings Nistelrode , verzameltopic

heb echt zin om te vliegen, heb ik namelijk al 5 dagen niet gedaan.
een vliegende vleugeltje dat ik had gemaakt voor op de helling vliegt niet (maar blijft wel ongeveer in de lucht :|) kunnen we straks wedstrijdje doen wie het langste het in de lucht kan houden als er iemand is :)
gaat er straks iemand naar het veld toe?
 
net de zagi voor het eerst gevlogen, 2200 3s, en het vliegt!!! had eigenlijk verwacht dat het te zwaar zou zijn.
ik hoorde van thom dat er een groepswhatsapp was van de wings, hoe kan ik daarbij? (ik zie nergens iets staan over groepswhatsapp op mijn telefoon)

mischien ga ik morgen of maandag naar het veld.
 
Morgen zullen er veel mensen zijn. Ik hoop ook te kunnen komen, al is het maar zonder vliegtuig.. als je wil, kan ik dan mijn zender en leerling-kabel meenemen..
 
Michael kan je toevoegen aan de groeps app.
Als je whatsapp op je telefoon hebt kun je ook in een groep appen. Dus gewoon even een keer aan Michael vragen.
 
Morgen zullen er veel mensen zijn. Ik hoop ook te kunnen komen, al is het maar zonder vliegtuig.. als je wil, kan ik dan mijn zender en leerling-kabel meenemen..

na, zal weinig zin hebben, want ik heb geen flauw idee hoe we dat moeten doen met mijn zender. maar, ik heb stekkertjes ontvangen en ga morgen of maandag mijn zender uit elkaar halen om er een stekkertje aan te maken. dan moet ik nog wachten op een flash-dingetje en dan lukt dat kan ik wel leraar-leerling.
heb net weer met de zagi gevlogen, was aan het kijken welke uitslagen het beste waren en net toen ik het dual-rate knopje verzette had ik een beetje slecht zicht over het vliegtuig, en toen was de grond opeens heel dichtbij..... gelukkig bijna geen schade :)
is het normaal als er geen rolroeren zijn (zoals op een magnum reloaded) het stuurkanaal te gebruiken waar normaal het rolkanaal is? (rechter stick op mode 2)
 
Ja dat is normaal. Bij mode twee zet je dus je richtingsroer op je rechter knuppel als je geen rolroeren hebt. Heb je wel rolroeren, dan gaan die op je rechter knuppel en verhuist je richtingsroer naar je linker knuppel.
Al bezig met de fun-cub?
 
helivliegen

Ben vanavond wezen vliegen een keer omhoog geweest, de wind was was zeer turbulent en het was aan de frisse kant, had geen jas bij ben vroeg huiswaarts gegaan.

Volgende keer hopelijk wat betere omstandigheden.
 
Heb ik dus niet veel gemist.
Donderdagavond wel even op het trapveldje de nieuwe firmware van de Skookum uitgetest.
De tailgain kon flink omhoog. En de dampinggain op de elevator-as staat nu weer hetzelfde als op de aileron-as. Dus de elevatorwobble is eruit.
Het stuurt nu dus echt strak.

Nu nog een Iisi-telemetriesysteempje erop en hij is helemaal in topvorm. Dat komt op mijn verjaardag (volgende week dus). Kan haast niet wachten.
En John, ik heb dan misschien wat instelhulp nodig.
 
Er waren vandaag maar weinig piloten op ons veld, maar de slowpoke heeft dan toch eindelijk gevlogen wel was de wind veranderlijk kwam van alle kanten zodat de windzak soms in een minuut helemaal rond de mast ging. Morgen nieuwe kansen.
 
Back
Top