Team Losi 1:24 Micro 4WD Short Course Truck/Rally Car

Nieuw kapje

Een Ford gt.

full
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Best ff priegelen ik sleutel liever aan mijn Rustler :sly:

eby8ejad.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat is er nog een goed aftermarket chassis voor deze wagentjes?

Exotek is wel de meest bekende, voor zover ik heb gezien.
Ik heb er zelf ook naar zitten kijken, maar zou eigenlijk niet weten waarom ik het zou doen. Zou wel leuk zijn als er een Castle Sidewinder setje in zou passen.
Maar dat zal best onderdelen slopen worden.

Voorlopig houd ik 'm maar zoals ie is. Op 3S is het al debiel snel genoeg voor zo'n ding.
 
ik zou voor een ander chassis kiezen zodat ik zelf kan kiezen hoe ik mijn gewicht verdeel.
ook omdat het origineel chassis van losi een aanpassing niet heeft overleefd.
edit: kan van stormerhobbies niets bestellen. geen creditkaart.
 
Laatst bewerkt:
ik zou voor een ander chassis kiezen zodat ik zelf kan kiezen hoe ik mijn gewicht verdeel.
ook omdat het origineel chassis van losi een aanpassing niet heeft overleefd.
edit: kan van stormerhobbies niets bestellen. geen creditkaart.

Bij Exotek zelf dan? Niet goedkoop, maar dat is niks in deze hobby.
 
Ik heb nog een exotek chassis liggen waar ik niks mee doe.
Voor op ons baantje is de auto te licht geworden.
Waardoor ik te veel grip in de bochten verloor.
Hij trekt wel veel sneller en wheelys maken doet hij dan met gemak :p

Stuur maar een pm bij interesse.

Gr Sander.
 
Mijn linkerachter wie heeft minder kracht dat merk ik met het driften. Ook als ik voel is er minder weerstand.
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
De boel vervangen of de achterdif locken met lijm?
Of is er een andere optie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet met welke wielen je rijd, maar de witte rally wielen zijn snel dol. Dus het vlakke stukje in de velg gaat stuk.
De zwarte en gouden zijn van een harder plastic gemaakt en gaan bijna niet stuk.
Alle sct wielen zijn wel goed.

Het differentieel is idd een gevalletje van uitelkaar halen en zoveel mogelijk vet verwijderen.
Het kleine beetje wat tussen de tanden blijft zitten is meer dan voldoende.
Alles netjes in elkaar zetten en de schroeven niet te vast zetten.
Aan is aan.
Nu is het wel zo dat de auto de eene kant beter de bocht omgaat dan de andere kant. Dat komt door de gewichtsverdeling die niet helemaal goed is. Ook de draairichting van de motor had de andere kant opgemoeten. Dan was de auto een stuk beter inbelans geweest.

Je differentieel locken is ook een optie ja.
Drift wel beter dan.

Succes.
Gr Sander.
 
Back
Top