Reddingsboot nh1816 knrm

e172d689a86f9351f15f4af84d2c48a6.jpg


Als ik dit staaltje vakwerk zie, moet ik toch ook weer aan de slag met dit overblijfsel van de Graaf van Bylandt
Tijdens de bouw nog werkzaam bij Neeltje Jan station.
 
Ik denk dat de motor setup wat vernieuwd moet worden. Is al wat ouder en ben nog aan het kijken voor de aansturing. Eigenlijk hoort hier aparte motor sturing voor en achteruit bij. Daarnaast de bugget aansturing voor achteruit en het roer.
0531a5bb27b35b53607c300d807e2166.jpg
 
Weer een stukje verder.
Het einde is er bijna.
We hebben wat proefvaarten gehad, waardoor er wel wat wijzigingen plaats vonden.
De snelheid is nu op schaal op op topspeed ( dual rate)
Ondertussen zitten alle schijnwerpers en navigatie verlichting op het schip.
Deze is straks alle groepen apart te schakelen.
Op het ogenblik wordt het reddingsvlot en radars gefreesd in 3D.
Hierna nog de buckets als kers op de taart.
P1040773.JPG
IMG_20160930_154908_1.jpg

IMG_20160930_154923_1.jpg
P1040924.JPG

P1040926.JPG
P1040925.JPG

P1040918.JPG
P1040920.JPG

P1040906.JPG
P1040900.JPG
 
Ziet er echt weer top uit jan. Het is echt een prachtig schip geworden, ben benieuwd naar de update met de keer kleppen.

Bij de 1816 zelf is de fender een paar weken terug aangepast. Deze loopt bij het rechte gedeelte achter nu een stuk lager door, dit zodat de kleinere vaartuigen die langszij komen niet beschadigen of onder de fender komen.
Dit is als het goed is een test.( dus het aanpassen nog niet waard):)

Groeten rick.
 
Ziet er echt weer top uit jan. Het is echt een prachtig schip geworden, ben benieuwd naar de update met de keer kleppen.

Bij de 1816 zelf is de fender een paar weken terug aangepast. Deze loopt bij het rechte gedeelte achter nu een stuk lager door, dit zodat de kleinere vaartuigen die langszij komen niet beschadigen of onder de fender komen.
Dit is als het goed is een test.( dus het aanpassen nog niet waard):)

Groeten rick.
Bedankt voor de info, ik ga het ff aanpassen. Dat kan nog net.
 
Back
Top