Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ons technisch reglement stelt ons verplicht om een koppelings beveiliging te maken :
" Iedere koppeling dient te zijn voorzien van een koppelingsbeveiliging, welke voorkomt dat de koppelingsklok naar achteren kan schuiven. De beveiliging dient solide te zijn
bevestigd aan de puller. Het is niet toegestaan de beveiliging te bevestigen aan een draaiend deel van de aandrijflijn of aan een niet-solide deel, zoals de motorkap / body.
Aanbevolen wordt om de beveiliging aan de motor te bevestigen. "
Ik heb hem vorige week mogen bewonderen, en die spatborden moeten bewegen. Als de vibratie niet weg kan zal het op een plek gaan scheuren.
En volgens mij is de speciale uitlaat in de maak. Zo'n super gaaf ding dit.
De eerste meters zijn een feit !!!!
Super tevreden.
Deze proef was om te kijken of alles goed werkte en nu alles weer nalopen.
Over 2 weken eerst eens kijken wat ie doet met de sleepwagen van de NMPO en daarna volgt de fine tuning.
De maiden run is prima verlopen of eigenlijk zijn dat installatie runs om te kijken of alles werkt naar behoren.
De echte eerste pull met de sleepwagen van onze vereniging van de NMPO heb ik vrijdag gemaakt in Dalfsen.
Het ging eigenlijk allemaal van heel erg goed.
Zaterdag was voor mij de eerste wedstrijd die ik mee deed , en had daar geen idee van hoe de kracht verhoudingen waren met de andere pullers.
In de 4,5 kg vrije klasse ben ik 5e geworden van de 13 deelnemers, voor mij boven verwachting.
Later in de middag kwam ik weer in actie in de 5,5 kg vrij klasse en reed ik naar een 3e plek.
Wat een debuut , op het podium tijdens de eerste wedstrijd.
Ziet er echt Top uit ,alleen vond ik zelf die motor kappen met die vlammen er op mooier staan dan deze zwarte .
Met blauwe vlammen er op zou denk ik nog mooier zijn .