En met het afwerken van de fortuining met de eiken latjes kom je er achter dat je daar toch een 'kleine' uitdaging gaat krijgen.
Op de foto zijn alle laatste restant stukjes die ik nog bij elkaar kon schrapen ....... overduidelijk niet genoeg voor alle nog te komen stukken werk.
Dus werd de admiraliteit maar eens per whatsapp-postduif gecontacteerd om te zien of het mogelijk is om een scheepslading balken en planken per Oost-India vaarder mee te sturen naar de werf in deze verre haven.
Anyways, de benodigde onderdelen met spoed in de buik van de DHL-Vaarder gepakt, en nu wordt het afwachten of ik langzaam genoeg bouw zodat de voorraad (net) op tijd wordt afgeleverd. (op dit moment moet het de haven in Frankfurt nog verlaten ...)
en 3 weken later landde de DHL-vaarder in de haven van Nairobi ....(*kuch* 500 km landinwaarts

effectief kost je dit een gang langs 8 loketten, 2 kassa's om af te rekenen en 4 uur (!) tijd ..... alsof we in de Middeleeuwen leven

ow ja, en 75% invoerrechten/duties/levies/etc ....... DUH!
maar .... er is weer hout om verder te bouwen.
Leve de Admiraal ! ;-)