roken etc zal wel meevallen
dat heeft meer te maken met je verhouding
de smeereigenschappen op lange duur, onder de werkomstandigheden
dat stuk kwaliteit merk je pas als er een keer een stuk lager voorbij komt
tegenwoordig zie je dat ze bij aspen 1:50 mengen. maar dat is geen echte benzine
werkt wel ongeveer als benzine
op mn werk, de opgefokte 70cc motortjes in betonzagen mengden we zelf, 1:40, met een volsyntheet olie.
geen idee meer welke, niet de duurste, ergens in het midden.
onder de 1:40 zag je aanslag en rommel, schraler dan 1:40 en het blok werd wat kritisch
Maar die dingen worden gestart, moeten meteen koud vol op toeren presteren, daarna gooien ze hem meteen weer uit.
In een auto is dat natuurlijk weer heel anders.
aan de andere kant, als het in die motorzagen goed gaat, moet het in een auto zeker goed gaan.
De goedkoopste varianten, voor een standaard brommer zou ik dat wel vertrouwen.
Voor wat hogere prestaties, of gekke omstandigheden zou ik niet te goedkoop gaan