Ik heb intussen dat tandwiel probleem bij mij al opgelost. Gewoon de motor wat hoger gemonteerd met wat papier ertussen.
Het zenderverbruik valt eigelijk nog redelijk mee
(ofwel heb ik hele goede batterijen,GP's v1300mAh)
Ik heb ook dat probleem met de beltdrive riem maar dat dacht ik op te lossen door het ringetje waar de band steeds over komt te zitten door een iets groter ringetje te vervangen, zie ik nog wel
(ik heb in elk geval al een reserve besteld)
Hij trilt de laatste tijd wel een beetje maar dat stoort niet echt en ik vind er eigelijk de oorzaak niet van. Ik heb er wel blades op staan van de CP2, die zijn iets kleiner maar hij vliegt toch perfect(buiten dat trillen)
De gyro lockt in zon 10 sec denk ik en doet zijn werk prima (buiten het feit dat het trimschroefje op de zender snel verslijt)
Het hooveren gaat al prima, zelf right- en left-side in. nose-in daarintegen word nog even oefenen.
Zo dit zijn mijn ervaringen voorlopig
iedereen nog veel vliegplezier
(en ik kan gaan leren voor men examen)
Het zenderverbruik valt eigelijk nog redelijk mee
(ofwel heb ik hele goede batterijen,GP's v1300mAh)
Ik heb ook dat probleem met de beltdrive riem maar dat dacht ik op te lossen door het ringetje waar de band steeds over komt te zitten door een iets groter ringetje te vervangen, zie ik nog wel
(ik heb in elk geval al een reserve besteld)
Hij trilt de laatste tijd wel een beetje maar dat stoort niet echt en ik vind er eigelijk de oorzaak niet van. Ik heb er wel blades op staan van de CP2, die zijn iets kleiner maar hij vliegt toch perfect(buiten dat trillen)
De gyro lockt in zon 10 sec denk ik en doet zijn werk prima (buiten het feit dat het trimschroefje op de zender snel verslijt)
Het hooveren gaat al prima, zelf right- en left-side in. nose-in daarintegen word nog even oefenen.
Zo dit zijn mijn ervaringen voorlopig
iedereen nog veel vliegplezier
(en ik kan gaan leren voor men examen)