1:10 offroad banden

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door marvin, 8 okt 2003.

1. marvin

marvin Guest

ik ben op zoek naar 1:10 offraod banden, weet iemand of ze deze bij pkracing hebben, daar ga ik vrijdag heen, maar ik kan ze niet vinden op de site, ik bedoel dus geen rally block tyres ofzo, maar spike, of van de grote blokjes, ik vraag dit omdat ik ze bijna nooit onder een 1:10 zie??

2. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    voor een normale 1/10 in de 26mm breed bestaan die banden volgens mij niet. Als je zulke banden wil ga je gelijk naar het formaat Nitro mt

3. marvin

marvin Guest

en gaat dat gewoon passen op mijn carson flasher??

4. MobFigure

MobFigure Guest

nee banden voor een mt niet.

5. marvin

marvin Guest

6. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Je moet kijken naar de banden van een HPI rally. Die zijn iets groter in diameter (komt de auto iets hoger) en hebben nopjes.

7. marvin

marvin Guest

ik heb nu ook een soort nopjes, maar ik heb tog liever echte spike banden die b.v standaard op de carson mud master en king of dirt zitten

8. Anonymous

Anonymous Guest

Dat gaat denk ik niet .. ivm met je kap ? Of je slaat er spijkers doorheen 8)

9. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    deze staan op de HPI site

maar grotere noppen zijn er denk ik niet hoor in 1/10.

10. Anonymous

Anonymous Guest

Dat zijn rally banden. Ik denk dat je er dan toch spijkers door moet slaan 8)

11. marvin

marvin Guest

carson stormracer banden zouden moeten passen, maar weet iemand waar ik deze banden kan krijgen, of heeft iemand toevallig het onderdeel nummer daarvan?

12. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    die velgen zijn veel groter en breeder dan denk ik op een standaard 1/10 auto past. Je enige optie zijn die hpi banden denk ik en die hebben het zelfde effect en denk nog wel beter effect door de vierkantre noppen.

13. P@trick

P@trick Guest

Uitvoering mini-noppenband
    Bandbreedte 22 mm
    Binnen-Æ 54 mm
    Buiten-Æ 82 mm
    Omvang levering 2 stuks
    5.25€

14. marvin

marvin Guest

thanx, daar heb ik wat aan :lol: , van welke site/winkel heb je die info van de banden? ik zal mijn banden eens even gaan opmeten, want mischien past het niet eens, en gaat mijn band tegen mijn uitlaatbocht aanlopen :cry:

trouwens die stormracer is 1:10, dus ik den wel dat ze gewoon passen

15. Guest

Guest Guest

je moet op een carson offroad niet kleine standaard bandjes doen dan gaat ie zooooooooo langzaam. 1 op 8 banden passen ook goed

16. marvin

marvin Guest

dat heb ik gemerktja, als ik mijn onraod banjes erop legt maaktie heel veel overtoeren, ik zit ook aan een grotere sput te denken, maar een grotere band als dat er stock opzit past nu niet meer omdat hij anders tegen mijn uitlaat bocht aanloopt (k zal vanmiddag een paar pic's posten)

17. marvin

marvin Guest

[​IMG] hier kun je de uitlaat zien

[​IMG] dit is de ruimte tussen mijn band en uitlaat bocht, vandaar dat de nieuwe banden niet groter mogen zijnals mij stock banden :x

18. P@trick

P@trick Guest

er bestaan ook andere bochten hoor.

19. BlackFox

BlackFox Guest

Of kan je de bocht niet een beetje omplooien ?

20. marvin

marvin Guest

die offroad banden die moeten wel passen, ze zijn ongeveer 6mm klijner als mij stock banden, en anders vijl ik er een heel klijn stukje af :?

Deel Deze Pagina