Hallo Ik heb deze week mijn 1,3Ghz 500mW*A/V System ontvangen van electronicaRC.com Ik heb hem getest maar ik krijg geen beeld... ik heb wel een keer de video, + en - van de camera verkeerd verbonden met de tx. Maar daar na niet meer ik heb ook al een andere camera geprobeert maar dat hielp ook niet.. Help a.u.b. :n00b:
Hi Wordt je tx wel warm. Dan doet hij het Juiste voltage gebruikt Camera op tft testen. Dan weet je dat die het doet Alle kanalen getest Altijd ant op je vtx. Anders brand je tx heel snel door Rob
Kan je wat uitgebrijder zeggen wat je bedoelt? Ik begrijp niet alles... De tx wordt direct heel warm Ik gebruik voor de tx 3s 11.1v 5500 mah En voor de rx 3s 11.1v 2400 mah Ook op alle kanalen getest (De laatste zin snap ik niet)
Zolang hij nog steeds snel opwarmt zal het wel maar zonder antenne kan hij te heet worden en door branden.
Neem anders eens een foto van hoe één en ander aangesloten is aan elkaar. Dit kan soms heel snel tot een oplossing leiden.
je hebt wel op je rx en tx beide een kanaal staan op het lcd? dus dat ze ook beide stroom krijgen? heb je ook de power connector van de rx goed gesoldeerd? center pin de +?
Les 1: Nooit en te nimmer spullen aansluiten op deze manier. Kortsluiting is snel gemaakt en dan help je gelijk je spullen om zeep. Minimaal alles tapen of gewoon gelijk degelijk aansluiten. Zou sowieso dat hele boardje er tussen uit gooien. Direct aan connector van je Vtx solderen of nog beter. De bedrading helemaal direct in je Vtx solderen maar dit alleen doen als je wat soldeer ervaring hebt. Camera direct op een TV aansluiten sluit je iig uit of de cam werkt of niet.