man ik herinder me nog dat ik ff dom deed achter in de tuin maar zo showie zou ik dus never nooit niet doen dan ben je gewoon weg niet wijs
Jah is keileuk om te doen toch.... maar zoals Dennis slim opmerkte, 5mm hoger.... dat gaat prima :roll: Cheers, Rich 8)
Jullie hebben het allemaal mis De zoom XL zit eraan te komen! dus even plaats maken en thuis zielig doen met de zoom die niet meer te repareren is :wink:
Deze had ik ook al lang gezien, maar er is ergens een gelijkaardig filmpje van een heli die probeert onder een partytent door te vliegen. Zelfde resultaat, op een gegeven ogenblik kom je zo dichtbij dat je veel te lage druk krijgt boven (hier onder) je rotor, doordat de lucht er niet snel genoeg meer bij kan (spleet wordt te smal). Venturi - effect, als je maar dicht genoeg komt, wil hij ABSILLUT niet meer terug, en zal zichzelf tegen de grond of partytent aanzuigen..... eerst wat fysica blokken dus. Of zijn logo's gebouwd om te rammen? ;-)
Zou kunnen... Maar het lijkt me niet dat er veel kapot is gegaan, was dat wel zo, hadden ze nóg harder ge-applaudiseerd :rolling:
idd, Als de heli total los was geweest zouden ze ook er nog bij gesprongen hebben van blijdschap :wink: gr. Kelvin
Tjah met al die bladescruff praat op de forums krijg je dit soort dingen.... Dit lijkt me nog maar het topje van de ijsberg, ik vraag me af hoeveel mensen dit al geprobeerd hebben met hetzelfde resultaat....