2,4 Ghz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik ben in bezit van een Graupner Zender MC-19 met nautic module.Onlangs heb ik deze omgebouwd naar 2,4 Ghz Jet Duplex met minibox.Alles werkt prima behalve mijn Nautic module,als ik de schakelaars van de Nautic module bedien gaan de functie's wel aan maar begingen allemaal dooreen te flipperen.Heb al vanalles geprobeerd met verschilende instellingen maar krijg het niet voor elkaar.Heeft hier iemand ervaring mee of een oplossing??
Groetjes JP

Hallo Jean-Paul,

Ik heb ook een Graupner MC-19 omgebouwd naar 2,4GHz met Jeti onderdelen en die werkt perfect met de MultiSwitches. Ik heb wel NauticMC multiswitch modules gebruikt en niet de originele Graupner Nautic modules, maar dat zou op zich niet veel uit moeten maken.

In feite zou het moeten werken als je de "Output Period" (Rx -> MeasureOrSetting -> Main Setting -> Output Period) in de ontvanger op "ByTransmitter" instelt m.b.v. de JetiBox. Ik weet niet of je dat al geprobeerd hebt?

Groetjes, Danny.

Hoi Robert,

Als bovenstaande niet werkt kun je inderdaad van het desbetreffende kanaal (X) "ATV HighLimit YX" veranderen naar 2,20 ms en de "ATV LowLimit YX" naar 0,80 ms.

Groetjes, Danny.

[mod]Dubbelposten is niet toegestaan. Hier verder.

2-4ghz[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back