3e Wedstrijd Dutch 3D / FAI te Venlo

Beste piloten

Over een week is het weer bijna zover.

De derde wedstrijd van 2010 gehouden op de bekende lokatie te Venlo.

Geef u zich weer zo snel mogelijk op voor deze wedstijd zodat wij u inschrijvingen kunnen verwerken.

met vriendelijke groet.

Namens de Dutch 3D commisie.

Nou mannen , ik heb me opgegeven. ik vind het spannend maar uiteraard ga ik de eerste prijs winnen.....(NOT)

Ik hoop jullie allen aldaar te kunnen begroeten.

Zteven.

Ook weer ingeschreven. En voor de wedstrijd en voor de zondag meeting.

Wanneer ik nu de eerste plek weer pak, volgens mij ook wanneer ik de tweede plek pak :confused: , ben ik kampioen sportklasse....:D

Dat betekent dat ik de 4e wedstrijd de sportklasse ga verlaten en ga doorstromen naar de echte grote jongens in de 3d klasse...

Ikke blij...:D

remon

Hey Remon,

Wanneer ik nu de eerste plek weer pak, volgens mij ook wanneer ik de tweede plek pak , ben ik kampioen sportklasse....

Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Stel er worden in een jaar 11 rondes gevlogen dan worden je beste 7 of 8 rondes genomen voor het eindklassement. Zijn het totaal 12 rondes dan nemen ze de beste 9 rondes. Als je de komende wedstrijd 2e zou worden maar het punten verschil met de nummer 1 van die dag is heel groot kon je evengoed pech gaan hebben. Probeer wel 7 of 8 rondes met 1000 punten te scoren, afhankelijk van het totaal aantal gevlogen rondes!!

Steven

Ok ik had al eens gehoord dat het iets anders werd opgeteld, maar wist niet precies hoe.

Nou das een domper.....

Oftewel, extra mijn best doen zaterdag.

bedankt voor de info.

Remon

Wat er tegen kan zitten????!!??

Nou Tjerk je kan je voeding opblazen,... en je accu's niet kunnen laden, Je kan kromme assen hebben. Of gewoon zoals ik lichtelijk nervoos zijn....

Hey, (stro is langer.)

logo

Beste dude's,kom jullie zondag aanmoedigen is er overigens iemand die mijn heli(logo 600) met vstabi kan checken alvorens ik het luchtruim daarmee onveilig ga maken?Na slechte ervaringen met de Trex700 en vstabi heb ik mijn keuze gemaakt en ga het proberen met een logo en vbar.
Hoop dat ik nogmaals zoals in Almere geholpen kan worden.

Tot zondag helaas is de rest van het weekend gevuld met werken;).

Laat ik mij nog eens even TE LAAT inschrijven!

Geen probleem Vinnie, er zijn heel wat V-bar gebruikers aanwezig!

Groenten en tot dan,
Tjerk ;)

Op dutch3d zie ik dat we om 9.00 uur beginnen, is dan de briefing of starten we dan met de eerste ronde? Dan weet ik een beetje hoe laat ik aanwezig moet zijn ;-)

Op dit moment hebben 22 deelenemers zich ingeschreven voor deze wedstrijd.

10 stuks in de Expert Klasse

5 stuks in de Sportklasse

7 in de FAI Klasse

Willen wij allemaal 3 rondes vliegen wat in ieder geval de insteek van de organisatie is moeten wij proberen om 09.00 te starten.

Dit betekend inschrijven voor 09.00 briefing uiterlijk om 09.00 en start direct hierna.

Met vriendelijke groet

Raymond Houtman
Organisatie Dutch 3D FAI F3C

Laatst bewerkt:
Back