Hallo, ik ben nieuw op dit forum maar lees al een tijdje mee Een paar maanden geleden heb ik een wheelie king gekocht en na een paar upgrades was ie klaar genoeg om een beetje mee te crawlen (andere banden, motor, rockcrawler conversion kit, asverbreeders enz). Elke keer als je er iets aan verbeterd komt er weer iets anders bij wat beter kan dus waarschijnlijk is het een eindeloos proces maar wel heel leuk. nu ik heb een paar vraagjes: * heeft er iemand al ervaring met het ombouwen naar 4 wiel besturing van de wheely king? Zijn daar kits voor te koop of is het compleet zelf verzinnen ? * weet iemand in belgie een goede (online) winkel die rock crawling spullen verkoopt? Het liefst in de omgeving antwerpen . * zijn er nog meer mensen in de omgeving antwerpen die zich bezig houden met rockcrawlen ? * weet iemand nog leuke plekken om te crawlen omgeving antwerpen ? * word er al iets in competitie verband gedaan ? zo ja waar ? als er iemand iets weet hoor ik dat graag mvg Paul (newbe)
Als je wilt weten of je hem kunt ombouwen naar 4wheel steering zou je eens moeten kijken op RCCrawler.com Bulletin Board - Powered by vBulletin Dit is een crawlerforum en daar staat vast wel iets op over de wheelie king. als het niet met HPI parts kan zou je kunnen kijken naar onderdelen van de AX10 , die worden ook veel gebruikt om crawlers om te bouwen. Ik weet geen winkels in NL of BE maar in amerika heb je TCS Crawlers en die verkopen heel veel van dat soort spullen. Hoop dat je iets met deze info kunt. Greetz Jim