Aanmonsteren voor de WerkSchepenDag 2018 op Hemelvaartsdag, 10 mei 2018. START vanaf 10:00 uur. Gaarne opgeven wie (gaarne volledige naam) er komen, hoeveel modelschepen (inclusief naam en schaal), de lengtes/breedtes en eventueel de gebruikte frequentie(s). Routebeschrijving en verder info van de S.M.G. IJmond vind u op onze website. Leden van S.M.G. IJmond hoeven zich niet aan te melden. (Ter info: I.v.m. een gemeentelijke verordering zijn er géén brandstofmotoren toegestaan). Reeds aangemeld (in alfabetische volgorde): ================================= Eibert Léon van der Horst Totaal aangemeld: 2 personen met 8 modelschepen. Linkjes voor degene die willen overnachten in of nabij Heemskerk: - Gemeente Heemserk: www.heemskerk.nl en geef zoekopdracht voor bijvoorbeeld camping. - VVV IJmond Noord: www.vvvijmondnoord.nl en klik op 'Overnachten' links in het menu. - 13e-eeuws kasteel, Slot Assumburg. Namens het bestuur en leden van de ScheepsModelbouwGroep IJmond, Veel plezier, goede reis en dank voor uw aanmeldingen.
ik kom natuurlijk naar een thuis wedstrijd. 4 schepen 2,4 ghz allen beneden de meter. Nu nog iemand vinden die mooi weer mee neemt.
Uiteraard kom ik naar de Werkschependag En ik neem 1 bootje mee wat vaart op de 2.4 en hopelijk ligt die de hele dag in het water. Oaic, Ronald
Klaas en Nick Verhagen. Met de William Watkins thames sleepboten -Dhulia 145cm elektrische aangedreven -Cervia 144cm stoom aangedreven -Gondia 137cm stoom aangedreven -Hibernia 137cm stoom aangedreven -Vincia 126cm stoom aangedreven -Fabia 116cm stoom aangedreven -Burma 116cm elektrische aangedreven Allen schaal 1:24 en op de 2,4 GHz Facebook Modelbouw Verhagen
Hoi S.M.G. IJmond, wij van A.M.V.Z. Rottederdam komen tot nu toe met 5 man, er zullen 6 schepen meegenomen worden, allen onder de 1 meter lengte. En de frequentie zijn allemaal op 2,4 GHz. Groet, Mark
Sinds wanneer meld jij de rest van de MailLine niet meer aan Ronald?? Maar bij deze, uiteraard zijn wij ook aanwezig met een man of 8 en een dito aantal schepen
Wijziging in de vloot: De WSP-47 is verkocht, vaart nu in Belgie. In plaats daar van gaat de Schnellboot S-38 mee. 1 meter lang, vaart op 2,4 gHz.
Wij , Pim Hoogenraad en Macrabbit (Sjoerd Hazenberg) komen ook met de volgende schepen. Union Sovereign, lengte 1380 mm varend op 2,4 Ghz. Union Boxer , lengte 800 mm in aanbouw Waterstroom, lengte 570 mm varend op 2,4 GHz P6, lengte 520 mm, varend op 2,4 GHz.
Hoi, ik wil me ook graag aanmelden samen met mijn dochter, 2 schepen: - sleepboot Hyperion, 55 cm - sleepboot Winston Churchill van Reederij Gbr. Goedkoop, 113 cm Beide 2,4 GHz
Van VMBC het Anker zijn we voorlopig met 4 man: Type Naam Schaal Lengte cm. Breedte cm. Kanaal Sleepboot Banckert 1 op 50 66 16,5 52 Sleepboot Smit Londen 1 op 200 38 8 2.4 G Sleepboot Smit Hunter 1 op 50 104 24 2.4 G Klipperaak Twee Gebroeders 1 op 30 95 16 52 Klipperaak Anna 1 op 100 48 9,5 14 Springer Thor 1 op 35 45 22 2,4G Onderzoek Le Suroit 1 op 50 112 21 2,4G Sleepboot Banckert 1 op 50 66 16,5 Tot donderdag!
Hierbij nog een late aanmelding. Ik kom met de happy hunter 2.4ghz en de smit nederland kanaal 51. Gr. Jan.
Ook ik wil me aanmelden voor de werkschependag 2018 1 persoon met Politieboot P57 varend op 2.4 GHz Groet Zoetwatermatroos
Wij kijken nog even hoe het weer is, maar als het meezit komen we ook even buurten. We nemen dan ook een paar bootjes mee, o.a. de Zeerover van dochterlief, mogelijk ook de mijne, en ik denk iets van de Libeccio oid. Alles op de 2,4GHz. Wellicht tot morgen!