Hallo wie kan een schema geven van de drie aansluitingen op colafles en dan naar de buffer tank?waar komt bv de ontluchting zat ik me af te vragen. gaat de colafles niet inelkaar zuigen ? Komt er een klunk in de cola fles? Loopt er geen kero uit de ontluchting ? wie het weet mag het zeggen. Het lijkt me anders gevaarlijk opening waar kero uit loopt. Groetjes Rene.
http://www.frankturbine.de/doc/handbuch_tj70_16.pdf Hier kun je de komplete aansluiting vinden. Zelf heb ik aan de voorkant van de fles de tank aan sluiting zitten met clunk. Aan de achterkant heb ik een nippel zitten met aan de binnen kant een buisje gesoldeert tot op de helft van de fles buisje naar boven buigen aan de achter kant van het nippeltje heb ik een stukje slang zitten met een kraan die ik dicht kan zetten met vervoer, tijdens het vliegen open natuurlijk. De hoppertank of U.A.T ultimate air trap midden aan sluiting naar de pomp van de andere leidingen gaat er 1 naar de fles aan sluiting clunk en 1 om te tanken daar moet je ook en kraan opzetten en die moet juist dicht zitten met het vliegen. ik denk dat je er zo wel uit komt. met vriendelijke groet Gerrit Jan