ik heb een ontvanger daar staat 7,2 volt op met een aansturing naar 3 servo's. Nu wil ik op het 4de kanaal een camera remote aansluiten, deze werkt volgens de leverancier tot max 5 volt ik heb de ontvanger met een ubec naar een voltage van 5 volt gebracht, maar dan werken mijn servo's niet goed. Hoe kan ik op het 4de kanaal alleen de uitgaande spanning terugbrengen van 7.2 naar 5 volt? alvast bedankt
De UBEC zal al op de lipo zitten De servo's met de + en - op de lipo aansluiten zal hier de oplossing zijn.
als ik het goed begrijp ontvanger staat op 7.2 volt kanaal 4 +- op een ubec zetten ,witte draad in de ontvanger ? voor bediening van de camera remote
Wat mij even ontgaat os waarom je je camera door je ontvanger wil voeden? Sowieso nooit servo's rechtstreeks op je lipo aansluiten.
het gaat om een gentWIRE-FOCUS kabel , zie hun handleiding max 5 volt moet nog even wachten totdat hij binnen, gentWIRE-FOCUS
ik gebruik een picloc 3 met een spektrum satelliet ontvanger voor de gimbal hier op heb ik nog 1 kanaal vrij
Welke servo's heb je aangesloten op de overige 3 kanalen? Ik denk dat de uitgangsspanning niet hoger dan 6v zal zijn. Je kan er een multimeter aan hangen. Wel zorgen dat je de input geregeld hebt en de schakelaar op de zender ingesteld zoals je hem wil hebben.