wie heeft deze 1.9.5.1 add-on versie draaiende met de mutiplex kabel? add-on versie 1.9.1.5 blijft bij mij vragen om interface. add-on versie 1.9.1.3 werkt prima. Er blijken scenery's te downloaden in de member sectie, wie kan mij hieraan helpen?? Milcoi
pm send. snap ook niet helemaal waar je het over hebt.. bij de legale versie werken de updates toch gewoon
Omdat de hamster zo leuk is geweest om aan de kabel te knagen heeft ook deze hierna het luchtruim gezien!! Niet alleen de kabel maar ook het krimpkousje van de dongel smaakte hem erg goed. Geprobeerd te solderen maar helaas was het leed al geschiedt. Omdat deze nu niet meer bruikbaar is kan ik ook het serienummer niet meer uitlezen en heb ik geen "poot" om op te staan bij de makers van deze sim om mij een nieuwe op te sturen. De aanschaf prijs vind ik toch echt wel te hoog om dit voor de 2de keer te doen. vandaar een mutiplex usb kabel. met als gevolg dat ik nu de laaste updates niet meer kan spelen. Na wat zoeken op internet de add-on versie 1.9.1.3 werkend kunnen krijgen. helaas werkt mijn e-mail adres waarmee ik heb geregistreerd niet meer omdat ik in de tussentijds verhuisd ben en mijn internet nu op een andere naam staat (van m'n vriendin) Ook het invullen van mijn e-mail bij de member sectie heeft geen zin. milcoi
NOOIT zelf gaan KNOEIEN!!!!!!! gewoon terug zenden naar ikarus , (via je hobbyshop) , dan weet ik zeker dat ze je helpen! Maar nu je zelf heb geprobeerd te repareren ,weet ik niet of je die garantie nog heb, maar je ken het proberen. met een briefje erbij misschien.........