wie weet of het mogelijk is om zelf de interface kabel voor je zender te maken , of wie weet of er ergens een schema bestaat...... of kun je deze ook los kopen... marco
voor earofly pro is dat niet mogelijk geloof ik. als ie ook met joystick te besturen is zijn er wel zender->joystick interfaces.
Zelf heb ik earofly, daar zat al een interface bij toen ik hem kocht. Deze zit achterin de computer op een poort. Alleen er is een probleempje, earofly pro werkt niet met deze poort maar met een andere net zoals fms. :sniper: jammer genoeg! :wink: Er is wel een site waarop je kan zien hoe een interface wordt gemaakt voor earofly.... maar dan moet je aardig technisch zijn! :roll: Ik zal nog even kijken of ik die site kan vinden. Stefannnn
Werkte Aerofly Pro niet met een dongle (een speciaal stukje hardware wat in je PC moet zitten als 'sleutel' voor de software)? Ik heb al eens geprobeerd een 'geleende' versie te draaien, en die zeurde erom... Ton. PS RealFlight G2 is ook best aardig, en doet het met joysticks en met FMS-interfaces geloof ik
Bij de earofly zit hij op een andere poort dan bij de pro versie dus kan ik de earofly wel gebruiken maar de pro niet omdat dan de stekker voor achterin de computer niet past Stefannnn