Hoi allemaal, Ik heb via marktplaats aerofly professional gekocht, alleen krijg ik tijdens het opstarten de mededeling dat hij de interfackabel niet kan vinden, en ik wil gewoon met een joystick vliegen, dus weet iemand wat ik moet doen om de sim draaiende te krijgen?
Met een joystick? je bedoeld een dummiezender? Ik heb ook gewoon een kopietje en het werkt prima met een dummiezender.
zo hee, dat is snel al die reacties. Ik heb dus geen illegale zooi gekocht, maar gewoon originele cd's met bijbehorende kabeltjes. Toen ik de sim geinstalleerd had, werkte hij niet, maar de verkoper had er een cdtje bij gedaanmet een update, en die heb ik geinstalleerd, en toen wilde hij wel opstarten, en toen kreeg ik dus die melding van die interfacekabel. Dus vanaf hier heb ik even hulp nodig.
hoe plaats ik een foto vanaf m'n harde schijf? nu maar even een link: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Ik ben er inmiddels achter dat ik dus een hele oude versie gekocht heb, en is de vraag of het mogelijk is om een gewone joystick aan te sluiten en de sim dan werkend te krijgen is zonder dat interfacekabeltje?
Ik meen dat deze specifiek alleen werkt via dat interface kabeltje en via het toetsenbord. Heb je geen rs232 poort op de pc zitten? Op de meeste pc's zit dat er nog op. Bij laptops van tegenwoordig heb je die aansluiting er niet meer op zitten. Of je moet er specifiek om vragen. En dan bedoel ik niet de usb - rs232 interface kabeltjes.