Nog 1 week te gaan en dan gaan we als het goed is de eerste heats vliegen met de EIM-racer. Dit NA de F3P wedstrijd in Nijkerk. Ookal is de F3P-Pylon bedoeld als fun-event, toch leek het me toch slim om toch iets van een begin punt te hebben voor deze F3P-Pylo.Ik ben daarom zo vrij geweest om een voorstel op te zetten met de regels waar we ons aan zouden moeten gaan houden. Dit voorstel staat op f3p.nl -> F3P-Pylon Laat ik voor de duidelijkheid er nogmaals bij zetten dat deze 'klasse' NIET door de SC-kunstvlucht of de organisatie van de F3P wedstrijden georganiseerd zal worden. Dit moet we met elkaar doen. Dick van der Vecht en ik zullen de eerste keren proberen e.e.a. in goede banen te leiden. Daarna zien we wel. Laten we ons in dit draadje beperken tot de discussie rond de afspraken. Tot slot: We realiseren ons dat er veel verschillende meningen zijn hoe e.e.a. georganiseerd zou moeten worden, die meningen respecteren we, maar gelijktijdig moeten we wel tot iets zien te komen wat uit te voeren is. In ieder geval tot volgende week zondag! Groet Winfried