Afstellen Piccolo.....(iemand ook naar Den Bogerd??)

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Dave!!, 5 jan 2003.

  1. Dave!!

    Dave!! Guest

    Beste mensen,

    ik heb vrijdag een Fun Piccolo gekocht, ermee gevlogen wat afgesteld.
    Hij vliegt goed maarrrrr iemand die mijn heli kan controleren en nog wat tips geven, alvast bedankt!!!!
    Ow ja, als je er ook een hebt en ook wel eens in Den Bogerd komt heb ik nog een vraag: kom je ook de 12e??

    mvg,
    Dave
     
  2. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.781
    Locatie:
    Almere
    ikke wel, en tig anderen ook.
     
  3. Tanja

    Tanja Guest

    Ja, Niek, maar jij hebt alleen geen heli :roll: . Arjen heeft een piccolo heli en hij gaat ook 12 januari naar Alphen. Misschien kan hij je helpen.
     
  4. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.781
    Locatie:
    Almere
    Alsof ik niet genoeg ervaring met zo'n ding het opgedaan..
     
  5. Tanja

    Tanja Guest

    Ik wil niet vervelend zijn of zo, maar die ervaringen waren niet zo goed :cry: en meestal was Arjen degene die ermee moest vliegen en afstellen.
     
  6. ik heb een hornet waar ik redelijk mee overweg kan en die ik ook meeneem naar alphen. waar is den bogerd precies, is dat leiden?
    groetjes, Tobias.
     
  7. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.781
    Locatie:
    Almere
    komt in de richting.... :twisted:
    Jij was laatst toch ook in alphen (NB) !?

    Tanja, erg vervelend.. Zoals gewoonlijk! 8)
     
  8. ja niek, jeweetwel, vliegtuigen maar verder niks... 8O
    komt in de richting? verklaar je nader...
     
  9. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.781
    Locatie:
    Almere
    Zucht...

    Nooit in indoor datum draadje gekeken zeker? :twisted:
    Den Bogert = Alphen... 8)
     
  10. ok $#!+ ja das waar, disregard all previous messages, de alzheimer is vroeg dit jaar... :roll:
     
  11. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Dit keer wel je zender en de andere spullen meebrengen en niet alleen maar een model. Ik neem voor de zekerheid mijn 2de zender ook maar mee.
     
  12. Dave!!

    Dave!! Guest

    Theo,
    ik zou het zeer op prijs stellen als jij me kan helpen!!! :D
    Enne hoe bedoel je beter volgende keer maar alles mee nemen en niet alleen mijn model, ik heb namelijk nog nooit iets meegenomen!!
    Alvast bedankt!

    Dave
     
  13. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Dat was voor Tobi-wan-kenobi bedoeld.

    Ik wil je wel helpen maar ik weet niets van heli's af. Je bent dus aangewezen op de hulp van Niek en Arjen of van de andere heli experts.

    Dit ondanks het feit dat ik jaren geleden toen ik nog lid was van de KNVvL werd aangewezen als Nederlands Kampioen. Naamsverwisseling inclusief het lidnummer. Dhr Frank Coenen was toen de echte nederlands kampioen.
     
  14. Dave!!

    Dave!! Guest

    Alsnog bedankt
     
  15. theo bedankt, maar don't rub it in, ik zal volledig bepakt-en bezakt aanwezig zijn :D
    dave, ik denk dat ik e.e.a. wel even voor je kan checken na lange tijd stoeien met heli's, maar er zijn eker ook anderen aanwezig die berijd en capabel zijn om even alles na te lopen.

    c u sunday! groetjes tobias.
     
  16. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.781
    Locatie:
    Almere
    Naast 2e zender ook nog geleende accu-packet en kristallen benodigd..

    [wrijf ,wrijf]... :wink:


    Daarnaast is Ca-lijm, versneller, reserve motortjes, stukjes balsa hout en plaatje depron enz enz ook aan te bevelen als je in 1 en dezelfde zaal als mij vliegt...
     
  17. Dave!!

    Dave!! Guest

    Tobias, kom jij dus ook naar alphen zondag as?
    En volgens mij ken ik jou wel van die robbe piper, ik vroeg nog of hij van een tekening van het internet was...
    En als je me kunt helpen..GRAAG.

    Groeten, Dave
     
  18. dave, yes dat was ik, met model, zonder zender etc... :oops:
    ik heb alleen ervaring met de hornet en grotere e-heli's maar zal kijken wat ik voor je kan betekenen. ik weet niet of ruud er ook is maar die heeft zelf ook een piccolo geloof ik.

    groetjes, tobias.
     
  19. Tanja

    Tanja Guest

    Ruud heeft inderdaad ook een Piccolo en hij vliegt regelmatig in Alphen, dus misschien is hij er ook weer. Maar volgens mij heb je nu al teveel hulp, kunnen ze alleen maar gaan bekvechten over hoe het het beste kan :?
     
  20. Dave!!

    Dave!! Guest

    Jep ik heb genoeg hulp :D
    Als Tobias en Ruud mij nou helpen, lukt het makkelijk!
    Bedankt!!

    Grtz,
    Dave
     

Deel Deze Pagina