hallo weet iemand of ik deze akula achter onderdelen ergens kan krijgen of dat ik ze zelf moet maken wie o wie weet ???
Dit lijkt mij typisch een afbeelding van de wat onderdelen van Akula van Engel. Nu staan ze niet als 'los te verkrijgen onderdeel' op diens website www.engel-modellbau.de, maar Engel kennende zou je ze daar best kunnen bestellen. Wat dat dan gaat kosten??? E.e.a is natuurlijk wel sterk afhankelijk van de schaal van je boot die je hebt. Jos
gaat wel had de rudder set binnen gekregen heb ze daarna in sileconerubber na gemaakt en toen er copy's van gemaakt de romp hebben raf en ik samen ook zelf van een tekening nagemaakt ik het model vorm en raf daarna de polyester mal en romp die van raf is bijna klaar de mijne nog niet maar we zijn inmiddels ook weer met een typhoon bezig dus een hoop werk de planning van andere boten heb ik stop gezet want ik had een VIIb van kriek orgineel gekocht maar dat verhaal laat maar als je het toch wil weten dan staat het verslag op dit forum na een jaar ben ik er nog ziek van die k.t boot zonder raf was het zeker niets geworden . grt.theo
hallo die romp is reeds bij theo en de rest is klaar moet nog juist naar eindhoven geraken deze week weer tentoonstelling maar zaterdag komt je staartstuk er aan theo en de koppeling en de drukbuis de thypoon komt ook mee en de kriek die ik vrijdag nog eens ga testen alles ziet er belofte vol uit groeten raf