Ahoi, ik ben een beetje minder aanwezig de laatste tijd maar dat wil niet zeggen dat ik niks doe... Ziehier het resultaat van noeste arbeid aan m'n 206-je.... De stevenzijde met het (plexiglas) deksel van de WTC geplaatst. Net te zien is de servo die de radar aandrijft... Zo ziet 't er van bovenaf uit... Steven-zijde...je ziet nog net de achterste duiktank. Over genoeg ruimte gesproken..... En zo zou 't dus waterdicht moeten wezen... En't mooiste is dat het allemaal nog werkt ook.... Wedden dat'ie op 25 september vaart!!! Groetz, Jos
Mag het een diode meer zijn? Complimenten Jos! En nu maar hopen dat de H2O aan de buitenzijde blijft...
waar slaapt de bemanning :wink: vol zit ie genoeg jos, ik neem aan dat dat het nodige pruts en gevloek heeft opgeleverd
He Jos, Ziet er super uit petje af hoor. vraag ; wat voor afdichting matriaal gebruik je vast bedankt.
Een 'rubberachtige' mat met celstructuur. Het spul wordt in de vliegtuigindustie gebruikt als isolerend materiaal. 'Nadeel' is dat het ook weer met zeer speciale kit moet worden verlijmd.... :? Jos
Hee die Jos, Nu begrijp ik waarom we weinig van je vernomen hebben de laatste tijd. Ziet en goed uit! Ik dacht dat mijn boot vol zat, jij moet je accu geloof ik ook met siliconenvet insmeren wil je hem er in of uit krijgen ... :lol: Wat die kit aangaat, een ander z'n nadeel is in dit geval weer jou voordeel !