zeer interresant. als je David shulman ziet vliegen zijn wij maar een stelletje amateurs wat kan die gozer vliegen zeg
Het leek wel een reunie, zoveel bekenden als je er tegen komt.... Het weer werkte niet echt mee, heiïg en een lage wolkenbasis en echt warm was het er ook niet, daar zat ik dus met een T-shirt en korte broek.... Ondanks dat een erg leuke "Messe". Er wordt erg veel gevlogen, doorgaans meerdere toestellen tegelijk. Geen ernstige crashes gezien, behalve een turbo chopper. Indrukwekkend vond ik de Eurosport met verstelbare nozzle, de Lightning, de vele mooie Hawks, alle turboprops en uiteraard de levensgrote Airbus A380. Veel van de fabrikanten waren vertegenwoordigd, alsmede een boel toonaangevende winkels. Ik heb me prima vermaakt. Helaas heb ik weinig gefotografeerd, wel wat gefilmd. Jammer van die dikke file op de terugweg.. Hier twee plaatjes:
Hoi Allemaal, Ja ja, ook ik was er en wel 2 dagen vrijdag en zaterdag maar zondag moesten we naar een groothandel in Antwerpen en het was geweldig Neueneahr, wat kunnen die mannen vliegen. Ook de beurs was leuk en gezellig en heb ook een paar fototjes gemaakt, hier even mijn bijdrage voor dit draadje. De A380 aan het begin van de start en landingsbaan en heb net het hekkie meegenomen op de foto zodat je een beetje kunt zien dat het om een model kist gaat. Even een foto voor de heli jongens. Hoe bedoel je klein ?? kost maar 2500 euries oeps toch!!!!! En nog 1tje voor de heli jongens Ook zag ik Frank van Frankturbine`s even een turbo proefdraaien voor een man die deze turbo op de beurs had gekocht wat een power had die turbo zeg pfffff. Natuurlijk ff gebabbelt met Frank over het een en ander Ik heb 2 geweldige dagen gehad, biertje erbij en wakker worden met yet geluiden wat wil je nog meer ik vindt het heerlijk om een beetje rond te snuffellen op zo`n gebeuren en nu op na Rozenburg. Mvg
JetPower 2006 website Deelnemer overzicht PDF Dit, en google, dat moet een eind goed gaan.... 8) RCUniverse thread veel foto's...
Oh ja, volgend jaar is het van 21 tot 23 september 2007 (weekje later dan normaal vanwege andere events in het dorp)