Keek even op RCUniverse: RE: post some pictures of your pattern plane!! Klikte toen op dat linkje en toen op nationals 2009 Nationals 2009 - Our Online Shop He, Dennis...
Dennis van der Touren? Wie's dat? Wel netjes.. maar ook daar vliegt ie geen F programma.. toch jammer.
niet lopen emmeren lijkt mij zo. Ik kan mij goed voorstellen als je competitief ingesteld bent je niet ergens heengaat om een programma te vliegen wat je nog niet zo beheerst zoals jij dat wilt. Ik speculeer hier natuurlijk even; da's duidelijk, maar toch. Iedereen mag zijn eigen keuzes maken en daar heb ik altijd het volle respect voor. Volkert
Tsjonge, dat gaat nergens over. Ik zeg toch niet dat hij niet z'n eigen keuzes mag maken, ik emmer nergens over, ik constateer alleen.. en vind het jammer. Dat is dan weer mijn mening, en net zoals Dennis zelf mag kiezen wat ie wel of niet doet, mag ik er ook zelf een mening over hebben. Dat is geen ge-emmer. Nergens heb ik neergezet dat ie een programma moet vliegen wat ie niet beheerst, dat verzin jij er allemaal bij. Ik zeg ook helemaal niet dat ie daar het F programma had moeten vliegen, of dat ie dat in Nederland had moeten doen. Ik zeg alleen dat ik het jammer vind dat ie dat niet vliegt, want hij heeft een erg mooie vliegstijl.
en ja, dat hij zondag niet gevlogen heeft vond ik ook jammer, was een van de redenen waarom ik zondag ook in Utrecht was. Ik had hem heel graag het F programma zien vliegen. Volkert
Ja sorry, ik overreageer weer eens.. kan er slecht tegen als mensen beweren dat anderen geen mening mogen hebben van mij En inderdaad, ik had het hem ook graag zien vliegen!
cool. Reactie van mij is ook niet handigst.. er kunnen 27 redenen zijn om niet te vliegen..en het is niet aan mij om daarover te speculeren.... voor het geval iemand mijn post verkeerd interpreteert: ik heb geen enkele twijfel dat Dennis een geweldig F-09 of F-wat dan ook kan vliegen en ben enorm blij dat hij in 09 weer meegevlogen heeft. Ik hoop dat dat ook in 2010 weer het geval is. Meer nog, ik hoop dat er nog meer terugkomen om daarmee het niveau nog verder omhoog te duwen in de competitie. Goed voor iedereen! Volkert