Hallo, Even een vraagje. Wie heeft er een mooie overzichts tekening van een ankerlier om zelf te bouw. Schaal moet ongeveer 1: 25 zijn.
Richard , Uw ankerlier , is dat er eentje : op stoom ? handbediend? hydraulisch? elektrisch ? vertikaal ? horizontaal ? indien jij daar geen antwoord op hebt , zeg ons op welk schip het moet ... de groetjes , Laurent
Het gaat om de poolse sleper die ik aan het bouwen ben, hij is 1:25 En hij moet hand bediend zijn. Ik hoor het graag
Kijk eens in dit draadje tekening aanwezig. http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=15901&postdays=0&postorder=asc&&start=0
@rdriesse Dat draadje is van jou, daar staan tekeningen op die naar ik aanneem in jou bezit zijn. Als daar geen ankerlier op staat heeft die sleeboot misschien wel geen. De oude Modellwerft gaf vroeger tekeningen uit van deze sleper. En in Trier Duitsland zat een bedrijf die er een Polyesterromp van had. Volgens mij is die sleper in Gedansk gebouwd. Heb je al op Tugsspotters om info gevraagd. Maar ik heb zelf nog nooit een Algemeen Plan gehad waar geen tekening op stond. Vind het dus een vreemde zaak.
R Driesse, is dit wat ??? is een handbediende lier, staat op mijn Wouter Goedkoop, hier heb ik wel wat tekeningen van..... ik hoor het wel.. Tom Boere