hey heb pas een ar drone gekocht . Eeerste dag vloog hij goed . Ma dag twee is hij zwaar gecrasht . ineens kreeg ik op mijn iphone control link not availeble . en viel hij gewoon uit de lucht. Nu start hij nog op maar valt nog uit met diezelfde foutmelding. Soms kan ik vliegen maar dan valt hij terug uit de lucht met contol link not availeble . Kan iemand mij helpen ? hij is 2 dagen oud
tja, wil niet moeilijk doen, maar wat verwacht je als je een "speelgoedje" wil gaan besturen met een mobiele telefoon?? Misschien open ik hiermee een doos van pandora, maar ik krijg't steeds moeilijker met al het "speelgoed" dat tegenwoordig op de markt te krijgen is, en wat meestal goedkope in china gemaakte rommel blijkt te zijn. Ik vrees maar dat bij véél mensen verwachtingen creëert die dit spul niet kan inlossen. er is tenslotte een reden waarom échte modelvliegtuigen en heli's nu eenmaal iets meer kosten, en ook méér inzet en moete kosten van diegene die ermee aan de slag wil.....misschien word ik oud, maar waarom moet't tegenwoordig allemaal zo "makkelijk" gaan??? waar zit de uitdaging dan nog?? sorry, moest even van m'n lever........; als ik kan helpen met een vraag over écht modelbouwmateriaal, zal ik met alle plezier helpen...... Wim
Als je het garantiebewijs hebt zou ik gewoon terug, als je hem natuurlijk niet besteld hebt. Of stuur hem op naar de winkel. Ik denkt trouwens niet dat er hier op het forum veel Ar drone gebruikers zitten. Groeten Jeff
De vraag is een werkbare oplossing, misshien staat hier iets tussen ? --> The "ORIGINAL" Parrot AR. Drone owners thread - RC Groups Of anders hier, deze lijkt erg op het beschreven probleem, dat ie uit de ucht valt --> AR Drone Flyers.com - View topic - AR Drone fell down Veel succes.
Hoi, even voorstellen: Ik kom uit een 'modelvlieg-verleden' met 2T en 4T motoren. Wim Blommaert heeft hierboven wel een punt. Maar dit soort quadricopter kan mensen met een zekere drempelvrees tegenover modelvliegen over de streep helpen. De evolutie door middel van WiFi-besturing zou ik zeker niet weglachen. Hier hebben we het einde nog niet van gezien. Denk maar aan de WiFI MAX techniek met veel groter bereik. We hebben inmiddels 2 exemplaren van dit AR.DRONE "speelgoed" in huis en het is inderdaad in het begin even wennen. De sturing met de iPhone 4 t.o.v de iPad geniet onze voorkeur. Dit moeten we echter nog verder evalueren. In grote binnenruimtes (sportzaal e.d.) is deze PARROT quadricopter uit zichzelf al zeer stabiel. Het zogenaamde 'stilhangen' of 'Hooveren' lukt perfect omdat de de helikopter in dit geval geen last heeft van luchtturbulenties die in kleine ruimten veroorzaakt worden door de eigen propellers. Zie ons filmpje op s-PcMrWBMZI[/media] - AR.DRONE QUADRICOPTER INDOOR TEST (BELGIUM) Door zijn extra liftvermogen van 75 gram kan deze quadricopter ook nog een mini-videocamera meenemen. Bij voorkeur te monteren ter hoogte van het zwaartepunt; zie fotoalbum http://picasaweb.google.com/TRAMANAPRIVE/ARDRONEREPAIRMATRA# (montage extra camera MUVI 45gr + extra LED) Herstellingen en verkrijgbaarheid van wisselstukken (in het begin onmisbaar) valt mee. We volgen deze 'evolutie'(?) met bijzondere belangstelling
Dit slaat natuurlijk nergens op zoon reactie ,als je het geen modelbouw wind lees het dan niet, dan kan je je er niet aan ergere ook .
Laat hier geen misverstanden over bestaan. Ik vlieg dertig jaar en ik durf er openlijk voor uit te komen dat ik de AR.DRONE een volwaardige modelhelicopter vind. Ik durf uit het citaat van Wim afleiden dat hij nog niet echt ervaring heeft met WiFi-besturing. Maar wat niet is kan nog komen. Moeten we er dan persé van uitgaan dat modelvliegen 'moeilijk' moet zijn en "moeite en geld ' moet kosten? IK vind van niet. Laat ons die nieuwe techniek toejuichen in plaats van vrees te tonen voor het onbekende. Parrot toont als eerste aan dat het ook anders kan.
Ik ben het hele maal met je eens ,Jammer dat ik je niet kan helpen heb er geen verstand van,anders had ik je graag geholpen modelbouw of niet. Ps misschien op nieuw firmware in de drone laden.
Vraagje: Heeft iemand negatieve ervaring met versie 1.7.1 en firmware 1.5.1 ten opzichte van vorige versies? Onze eerste indruk is dat we met de iphone minder "link control" problemen hebben dan met de ipad. Weet niet of we dit kunnen veralgemenen