Hoi iedereen, In dit hoekje ga ik nu trachten een WO2-dio'tje te maken dat een situatie voorstelt waar een M5A1 Stuart enkele dagen na D-Day, in een Ardeens dorpje op een straathoek de wacht houdt. De onderstaande foto zal als basis dienen: Het voertuig op deze foto is uiteraard geen M5A1. Wordt vervolgd, Droop
Zo, het naakte ontwerp voor het dio'tje is klaar: Om het effekt van de tot puin herschapen muren nog te versterken, heb ik hier en daar gebruik gemaakt van polyester plamuur. Wordt vervolgd, Droop
Hoe heb je dat verwoestte gebouw precies gemaakt als ik vragen mag? Is het gewoon een kwestie van een bestaand gebouw zelf 'beschadigen'?
@ Henri & Michel: Bedankt voor de interesse, jongens. -------------------------------------------------------------- De ruïne heeft nu haar kleurtjes gekregen en is daarna van enige washes voorzien: Nu eerst alles goed laten drogen en dan kan ik daarop verder gaan werken. Droop
Ik was dit verslag even uit het oog verloren. Mooi resultaat Droop, het ziet er weer erg realistisch uit