Ik heb een bouwtekening van een zwever in Autocad. Hierin staan onder andere de formers - deze wil ik met behulp van een tooltje naar Gcode exporteren om te frezen. Ik heb al het overbodige van de formers weggehaald (nummers, middellijn etc) zodat alleen het te frezen pad blijft staan. Zover zo goed - maar als ik het vervolgens in Acad aanklik is de former gemaakt uit losse stukjes in plaats van 1 object, en daar kan het freesconversie programa niet mee overweg. Hoe bak ik ze het beste aan elkaar? Arthur
Idd met polyline maar ik denk dat je die functie met PEdit start dan een lijntje aanklikken "line is not a polyline, want to turn it to one?" > Y dan "Join" en alle andere stukken aanduiden commando verlaten nu heb je normaal gezien 1 polyline voor je heel freesstuk dit geldt voor ACAD2000. Voor recentere versies weet ik het niet.
Met pedit zou het doorgaan moeten lukken, check daarbij wel of alle lijnstukken aaneengesloten gesplaatst zijn, diep inzoomen of een boundary check wil daarbij nog wel eens helpen. groet, roy