hehe je hebt de titel niet aangepast maar een nieuw topit gestart :wink: ga je naar de post van het andere topic en klikt rechts bovenin je post op wijzig en daar kan je dan de topic titel edit : bovenstaande is nu niet meer van toepassing groeten Gerjan
Beetje kaal maar wat Smit bootjes erbij. Vaargroep Nienoord Smit LLoyd 102 Vaargroep Nienoord Smit Enterprice Vaargroep Nienoord Smit Hunter Vaargroep Nienoord. Smit Siberie Vaargroep Nienoord Smit LLoyd 109 Vaargroep Nienoord Diversen Vaargroep Nienoord Smit Belgie Vaargroep Nienoord Smit Zweden Vaargroep Nienoord Smit Ierland Vaargroep Nienoord Smit LLoyd's in aktie Vaargroep Nienoord Zwarte Zee
Leo, dat kun je zelf! Ga naar de eerste topic en klik op "wijzig" Je krijgt dan ook de titel balk in beeld, die je gewoon kunt wijzigen. Succes Wim
Kijk Robert is toch wat liever als wimg Wim zeg doe het zelf en Robert doed het gewoon he :idea: mvg Frederik
Leuk om ook de Smit Orca te zien.Was er vorig jaar nog machinst op.De Smit Orca wordt nu bemannend door de URS. Als het goed is is de nu aan het werk in Gabon(Afrika) Groetjes Ronald
Nou Frederik, d'r is een klein, maar essentieel verschil tussen Robert en mij: Robert is moderator/beheerder en kan daarmee dit soort acties uitvoeren. Ik ben dat niet, en moet me dus "behelpen" met het advies dat ik heb gegeven. (Met dit advies kan overigens iedere topic starter zijn topic titels aanpassen.) Wim