hallo Enige tijd geleden ben ik begonnen een kj 66 te bouwen en nu ben ik toe aan het balanceren va de as met turbine. Weet iemand hier een adres voor Ik dacht dat Digi Tech dat deed maar die mensen hebben het momenteel te druk. Ik ben dus op zoek naar een andere oplossing. Bedankt Ko v d Heuvel
zoals ik al zij Ko ik heb echt handen te kort we zitten in een verhuizing de apparatuur is al ingepakt. er zijn er zat hier dei je wel even willen helpen.
Hoi Ko Ik zou je graag willen helpen, maar mijn ballanceerbankje is nog niet helemaal af. Ben zelf ook bezig een kj66 te bouwen, en schiet ook al aardig op. Als het bankje helemaal af was, was het geen enkel probleem om even jou turbineas te ballanceren.
Klopt Ko, En goed balanceren doe je niet "even" tussendoor en verdient alle aandacht. Kijk even wie er nog meer reageert, ( hoe dichter bij Sleeuwijk hoe beter denk ik). Maar als je verder geen reactie ontvangt, geef even een seintje. Zal ik ruimte maken op mijn werktafel en gaan we samen eens kijken. groet, Jacques
Bedankt voor je reactie Jacques Ik ben nu nog druk met de samenbouw van de diverse onderdelen als alles goed gaat is dat met een paar weken klaar en tegen die tijd neem ik graag een keer kontact op met je. Gouda is niet zo heel ver bij mij vandaan. groeten Ko v d heuvel