wie wil er voor mij een balanceer machine bouwen is bedoelt voor de wren 160 wie wil mag een prijs noemen graag komplet zodat ik hem zo gelijk kan gebruiken groet niels
Als het goed is zijn er wel wat balanceer machines hier te vinden, althans gebruikers ervan. Een jaar geleden was die hype namenlijk vrij duidelijk aanweezig en zijn er diverse gebouwd en heeft iemand ook de electronica daarvoor gemaakt. Maar nu zie of hoor je er niets meer over :-( Misschien Martin eens vragen of die je verder kan helpen, da`s toch wel 1 van de meesters hierin.
Niels ,ik heb er nog 1 ,maar die moet je wel zelf werkend maken, daar heb ik geen onderdelen voor , en je moet een scope hebben. We moeten eerst even kijken of de as van de 160er erin past . Komt van de winter wel ,goed? Groetjes, Martin.
Die elektronica heb ik destijds gemaakt, er was toen idd veel interesse. Inmiddels heb ik versie 2 bijna klaar. Wat ik nog moet doen is het filter testen en de motor controller maken (H-brug) Echter heb ik niet vaak tijd, maar ik zal hem binnenkort eens afronden denk ik... Gr. Rik
probleem is bij mij dat electra niet mij sterkste kant is en omdat ik een goede werkende wil zoek ik een goede dus als iemand er 1 wil verkopen of die van martin werkent kan maken graag groet niels
Ik ben nog geen eens begonnen. Maar het ziet er naar uit dat er toch een koop turbine aangeschaft gaat worden. En 1 heb ik er wel genoeg gert-jan