Bandai

Discussie in 'Plastic Modelbouw' gestart door T800, 17 dec 2005.

1. T800

T800

Lid geworden:
    1 dec 2005
    Is er iemand bekent met de snapkits die ze maken ?
    Ik heb deze voor m,n verjaardag gehad en ik vind het toch wel voor z,n schaal een ongelofelijk mooi model en dan met die lichtjes .
    Ik ben er een beetje op zoek naar gegaan maar krijg weinig van die japanse sites open.

2. M-thing

M-thing

Lid geworden:
    27 sep 2003
    Klopt, als je op de vele sites van Bandaï kijkt, word je om je oren geslagen met allerlei speelgoed maar kits zijn ver te zoeken. Trouwens, de (vreselijk mooie) Star Trek kits worden inmiddels niet meer geproduceerd. Heeft iets te maken met het verlopen van de licentie of zo.
    Behalve de Enterprice 1701 zoals jij hebt, waren er ook de Enterprice 1701E, NX-01 en als laatste de Voyager leverbaar.
    Er zullen trouwens nog wel winkels zijn die één of meer modellen leverbaar hebben.

Groeten,

Marcel.

3. T800

T800

Lid geworden:
    1 dec 2005
    Hmm ,dan bevestig jij het ook al ,ik heb pas iemand gesproken die zij dat ze idd niet meer gemaakt worden en verrekte moeilijk te vinden zijn.
    Ik zal ,m koesteren ,is nu dus een echte collecters item geworden :p
    En ik ga m,n vriendin een heeeeeele dikke zoen [nogmaals] geven ,zo zie je maar weer ,ze heeft niets met modelbouw en snapt er ook geen snars van maar komt wel ff met een super zeldzaam en mooie snapkitt aan zeten .

4. T800

T800

Lid geworden:
    1 dec 2005
    p.s ze wilde eigenlijk deze voor me kopen http://www.neweyestudio.com/sw7.htm ,maar die zijn zo zeldzaam ,dat het haar niet gelukt was om er een hier te krijgen ,nu heb ik ,m zelf gevonden en ga ,m binnen kort maar eens bestellen ,wel erg duur maar ZoOooo gaaf met al die lichtjes .

5. M-thing

M-thing

Lid geworden:
    27 sep 2003
    Wat zoek je precies? Ik kom nog al eens ergens en er zijn nogal wat winkels hier en daar die nog wel eens 'oude' kits in een hoekje hebben staan.

Ik wil wel eens voor je kijken...

Groeten,

Marcel.

6. T800

T800

Lid geworden:
    1 dec 2005
    Eigenlijk dit boven genoemde model met linkie ,ImperialStardestroyer met glasvezel verlichting ,de grote uitvoering [er is ook een kleine]
    Maar als je tegen zo een Enterprice aan loop mag je wel een belletje geven.
    Natuurlijk wel een van de "andere" modellen :wink:

7. M-thing

M-thing

Lid geworden:
    27 sep 2003
    Is goed, heb wel ff geduld. Ik ga in Januari pas weer de weg op.

Fijne feestdagen.

Groeten,

Marcel.

8. T800

T800

Lid geworden:
    1 dec 2005

Deel Deze Pagina