Banden en voorwiel ophanging Protech Nitro Fun 2WD

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door KMM, 6 okt 2003.

1. KMM

KMM Guest

Beste mede forummers,

Ik ben in bezit van een Protech Nitro Fun 2WD, ik ben best tevreden met deze auto in het algemeen.
    Iedereen weet dat dit super verslavend is en ik wil dan ook meer, dus ik heb wat extra dingen aangeschaft zoals een andere uitlaat en nieuwe banden en wielen.
    Over dat laatste heb ik nu een vraag, op deze Protech zitten voor wielen zonder zeskant nu heb ik nieuwe wielen en een setje adaptors gekocht maar vind nu de voorkant vrij gammel.
    Weet niemand van jullie hier een oplossing voor, ook al is het een geheel nieuwe voorwiel- ophanging deze is bij Protech niet te krijgen voor de Nitro Fun 2WD.

Groetjes, KMM

2. Dirk Jan

Dirk Jan Forum veteraan

Lid geworden:
    2 apr 2003
    wat bedoel je precies? Misschien kan je wat beter aangeven wat er 'gammel' is?? Dan kunnen we ons een beter beeld vormen van je probleem en kunnen we je advies geven :)

3. KMM

KMM Guest

De zeskant adapters die in de wielen zitten passen niet precies dus hebben deze nogalwat speling en heb ook nog alwat speling op de ophang punten van de auto dit is al vanaf het begin.
    Ik kan trimmen wat ik wil maar de auto rijd nooit echt recht vooruit, ik heb aL veel geprobeerd maar het wil niet echt lukken.

Groetjes, KMM

4. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    heb je een foto van het probleem punt?

en zitten de lagers in je auto of in de velg(toen je nog niks had gedaan)?

5. KMM

KMM Guest

Hoe kan ik hier een fotoplaatsen ik heb nog geen eigen website.

Groetjes,KMM

6. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
  7. KMM

KMM Guest

dank je eerst even mijn camera laden.

8. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Je zit toch op het internet ?
    Als je gewoon vanuit huis via een provider het internet op komt heb je daar voor 99.99% zeker een email en homepageruimte.

9. KMM

KMM Guest

Hier vind je de foto's van mijn voorwielophanging en van een voorwiel

Groetjes, KMM

10. KMM

KMM Guest

Sorry iets heb ik niet goed gedaan.

11. Oregon

Oregon Guest

hoi , ik heb ook een nitro fun 12 , en weet wat je probleem is ...
    normaalgezien de meeste benzine auto's zijn 4 wd , dus hebben ze 4 punten nodig ( aan de velgen) om de aandrijving te kunnen overzetten van die staven tot je wielen , maar bij een 2 WD hebben enkel de achterwielen die zeskant in je velgen binnenin , en voorin niet , dus zit die zeskant er overbodig bij het voorwiel en dit zorgt ervoor dat de voorwielen losser zitten...
    ikzelf heb enkel nog maar m'n achterbanden vervangen , mijn voorbanden slijten niet af , maar ik weet niet of we die voorwielen alleen zouden kunne verkrijge....
    moet je maar eens vragen aan je protech verdeler

12. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    voor je voorwielen als ik het zo op de foto;s ziet moet je velgen hebben waar 2 standaard lagers in kunnen. als je dat doet heb je een heel stuk minder speeling alleen deze wielen moet je even goed naar zoeken.

het moet wielen zijn waar je geen 6kant dingen in moet stoppen maar gewoon 2 lagers.

Deel Deze Pagina