Hallo, Ik zit hier nu met mijn auto, en ik wil mijn banden eraf halen. Alleen ik zie niet wat ik moet losschroeven.. Ik heb al vaker hierna gekeken maar nooit iets gevonden , zou wel aan mij liggen. Foto's van mijn auto staan in mijn foto-album. Kan iemand mij hiermee helpen? Bij voorbaat dank.
Ik weet niet wat voor auto je hebt? Maar een wiel bestaat uit een velg en een band. Deze twee tezame kunnen worden losgeschroeft van de auto. De band zit meestal aan/op de velg gelijmt en zit dus niet vast met boutjes en/of moertjes. gr Richard
Tuurlijk, maar ik leg het even wat duidelijker uit. Mijn banden zijn al op de velg gelijmt, nou wil ik de velg van de auto af halen alleen heb ik al veel pogingen gedaan maar tevergeefs. Foto's van mijn auto staan op mijn profielpagina, toen kon ik nog wel foto's posten nou kijk ik 100x dat filmpje van modelbouwforum maar het lukt me maar niet vandaar die bij mijn profielpagina staan.
ik zie alleen maar bodys zonder wielen op je album maak is een normale foto want dit schiet nie op zo , meestal neem je sleuteltje 10 en schroeft de velg eraf , mijn dochter van 6 kan dat ook
TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting anders upload je het plaatje hier en post de url hier
dat moertje wat je in het hart van de velg ziet, is normaal ook het moertje wat je los moet draaien om je banden dr af te halen. wel appart, je krijgt je banden dr wel vast op, maar niet meer los... en al wil je de band van de velg, moet je dit dr af koken oid. je vraag is niet echt duidelijk. Groeten, Ruben
Bedankt voor de tip, zal nog wel eens gaan kijken. Ik heb dat ook al vaak geprobeerd, maar krijg hem er echt niet af. Maar ik zal alsnog even heel goed kijken/sleutel bedankt voor de reacties.
Even vergeten te posten, maar Sco is dit geen duidelijke afbeelding van mijn wielen? Of moet ik er echt een van die band + velg maken netzoals Charger heeft gedaan?
zo te zien is het gewoon het schroefje losdraaien. hebj e ze dr al vaker afgehaald? want t gaat soms niet zo makkelijk, je moet soms wat kracht zetten. en dan schieten ze dr in een keer af. zo gaat t bij mij meestal . Groeten, Ruben
Heel erg bedankt voor de tips, de schroef was erg stroef. Dus heb ik een klein hamertje gepakt en de wielen er voorzichtig met beleid afgetikt.
snelle auto heb je trouwens , ziet er ook nog redelijk netjes uit , ik kom hem even van je stelen hihihihihi oh en trouwens ik jokte net een beetje , me dochter is 10 hoor veel plezier
Haha stiekemerd! Ik heb zondagmiddag nog gereden met de auto, ik heb een schroefje in de luchtfilter gedaan omdat die steeds van de auto afviel. Nou kon ik op volle snelheid het parkeerterein af gaan en dat geeft echt een kick! Ik rijd trouwens bijna nooit met kap, want die raken altijd de grond/asfalt aan.
haha , dus je kan toch een beetje sleutelen Ja ja dat is toch machtig om zo een kar te besturen met je remote , het blijft een kick.
Haha, ik kan heus wel sleutelen alleen zat het wel erg goed vast. Alleen met een kap op rijden heb je wel meer het gevoel dat je ook echt een auto bestuurt en hij oogt dan ook veel groter, en het lijkt een beetje dat die dan minder goed te besturen is.