Barnhausen banden

Hallo,

Even een kort draadje.

weet iemand wat er met barnhausen is? Ik kan al een poosje zijn website niet openen. Dachtdat het aan mijn computer lag, maar ik verneem van iemand anders hetzelfde.

Stef

Hallo,

Even een kort draadje.

weet iemand wat er met barnhausen is? Ik kan al een poosje zijn website niet openen. Dachtdat het aan mijn computer lag, maar ik verneem van iemand anders hetzelfde.

Stef

Hallo Stef,

Het ging al een tijdeje heel slecht met de verkoop door de recessie.
Waarschijnlijk is hij gestopt met de bandenhandel !!
Hij is telefonisch ook niet meer bereikbaar !

Hij reageerde ook slecht op Email, en de laatste catalogus dateerde van 2007.

Dus het zal al langer niet best gaan.

Nou moet ik zeggen, hij was een van de weinigen die zoveel bandentypes kon leveren, maar hij was aardig aan de prijs.

Het zou jammer zijn als ie zou stoppen. Hij maakt werkelijk hele mooie banden. Ik heb hem zo'n half jaar terug gesproken in duitsland, en toen had ie het niet over resessie. Daarom dacht ik dat het misschien over zijn gezondheid ging. Uiteindelijk is hij al wat ouder.

Stef

Het zou jammer zijn als ie zou stoppen. Hij maakt werkelijk hele mooie banden. Ik heb hem zo'n half jaar terug gesproken in duitsland, en toen had ie het niet over resessie. Daarom dacht ik dat het misschien over zijn gezondheid ging. Uiteindelijk is hij al wat ouder.

Stef

Hallo Stef,

Ik heb hem in oktober 2009 nog telefonisch gesproken over 24 bandjes voor mijn nog te bouwen 6 assige dieplader.
Ik vroeg hem of jij die voor mij kon maken, toen vertelde hij dat hij nauwelijks nog wat kon verdienen aan de banden en dat de verkoop terug liep !!
Hij wilde dan ook de diepladerbandjes niet voor mij maken !

Alternatief

Hoi,

Onlangs zag ik op de site van RC-Machines dat deze nu ook modelbouwbanden leveren. Dit is wellicht voor sommigen een goed alternatief voor Barnhausen. RC-Machines staat ook altijd in Dortmund en zelf heb ik er meerdere malen gereedschap besteld via de post. Prima service en snelle levering!

RC-Machines

Hallo Stef (en andere geïnteresseerden),

als goede kennis van Barnhausen kan ik jullie geruststellen: vooralsnog blijft Barnhausen banden maken en leveren. Zolang zijn gezondheid het toelaat (en ik hoop met jullie dat dat nog lang zal zijn) blijft hij wel bezig. Alleen is hij onlangs verhuisd en doet dat binnenkort nog een keer, daardoor komen leveringen (kennelijk) in de verdrukking. Ik verwacht hem wel in Bemmel (20 maart a.s). Zal hem wel vragen of zijn website weer in de lucht komt.

Gerrit

Hallo Stef (en andere geïnteresseerden),

als goede kennis van Barnhausen kan ik jullie geruststellen: vooralsnog blijft Barnhausen banden maken en leveren. Zolang zijn gezondheid het toelaat (en ik hoop met jullie dat dat nog lang zal zijn) blijft hij wel bezig. Alleen is hij onlangs verhuisd en doet dat binnenkort nog een keer, daardoor komen leveringen (kennelijk) in de verdrukking. Ik verwacht hem wel in Bemmel (20 maart a.s). Zal hem wel vragen of zijn website weer in de lucht komt.

Gerrit

Hallo Gerrit,

Hmmmmm, vreemd, toen ik hem in orktober 2009 heb gebeld en gevraagd heb of hij bandjes voor mij wilde maken, vertelde dat door de recessie de vekopen terugliepen en de verdiensten laag waren, hij wilde toen ook de bandjes niet voor mij maken ???
Hij heeft toen niets gezegd over een verhuizing ???

Nou ja, des te beter, dat hij toch nog door gaat met de het maken van bandjes, moet ik in Bemmel nog maar eens met hem praten over bandjes.

Back