BeastX V3.0.1, versie, firmware

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door tomekyo, 15 mei 2012.

1. tomekyo

tomekyo

Lid geworden:
    28 mei 2011
    Hi,
    Op mijn T-Rex 600 EFL gebruik ik een BeastX met de 3.0.8 firmware maar de staart doet af en toe hele rare dingen. Ik ben eigenlijk op zoek naar een versie 3.0.1 of zoiets. Het lijkt er niet op alsof ik het van de beastX site zelf kan downloaden. Kan iemand me hiermee helpen? Ik heb zelf de 3.0.0 versie als iemand deze zoekt.
    Alvast bedankt.

Laatst bewerkt: 16 mei 2012
  2. ik ben een vliegtuig.nl

ik ben een vliegtuig.nl

Lid geworden:
    25 nov 2009
    Als je me je e-mail adres even stuurd ,zal ik ze naar je mailen.

Ik moet juist zeggen dat ik van 3.0.0 naar 3.0.8 en de staart veel beter is geworden.

Loopt de ssnsturing soepel genoeg ,heb ongeveer het zelfde gehad afgelopen weekeinde ,dat de staart een beetje springt.
    Bij mij was dat er loctite er tusssen was gekomen en daar door alles stroever ging en de reactie beinvloede.

gegroet ;)

3. tomekyo

tomekyo

Lid geworden:
    28 mei 2011
    Ik ben vrijwel zeker van de de verebindingen naar de staart toe helemaal in orde zijn.
    Het probleem is dat de staart zachjes verloopt naar een kant bij het hooveren. Het is ook voorgekomen dat ik na de landing de staart een kant op deed en hij vanzelf die andere kant op stuurde, terwijl de rotorbladen stil stonden. Gewoon van vol rechts naar vol links zonder stick input en zonder dat ik de heli aanraakte. Ik dacht wat oudere versie er in te uploaden om 3.0.8 bugs uit te sluiten.

4. tomekyo

tomekyo

Lid geworden:
    28 mei 2011
    Ik ben nu een stapje verder. Op advies van Stefan van FreakWeare heb ik de dead band van de beastx vergroot - een paar keer mee gevlogen => he voelt alsof ik niet meer aan het sturen ben, maar het probleem is er nog steeds. Het is me gelukt om het te filmen.

XGqfCtU_wP8[/media] 600 tail problem, Beastx 3.0.8 - YouTube

Ik kom tot de conclusie dat de unit zelf niet deugt.
    Bedankt voor jullie reacties trouwens.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015

Deel Deze Pagina