hallo, ik ben sander 15 jaar en ik wil super graag gaan beginnen met fpv: waarom omdat ik het super mooi vind om dingen vanuit de lucht te filmen. ik ga voor 1,3ghz omdat daar wat meer mogelijk heden mee zijn. dit word mijn setup: tx en rx: ElectronicaRC.com lowpass filter: ElectronicaRC.com camera: ben ik nog niet over uit, wil niet al te duren mischien heeft iemand er een liggen die ik kan overkopen? beeldscherm: waarschijnlijk deze: http://www.electronicarc.com/catalo...d=398&osCsid=4d19680ce61e179515bf9dcb1db26eee dus mijn vraag is dit een goeie setup? gr,sander
hier dit is mijn youtube kanaal nog: DF8KlyV81zM[/media] on high altitude - YouTube alleen nog niemand heeft gereageerd en wil het eigelijk deze week alles gaan kopen zodat ik er nog plezier in heb in de vakantie.
Prima setup, voor camera kan je deze nemen, 600TVL SONY SUPER HAD CCD D-WDR Color Board Camera with OSD Menu DNR Maar dat duurt wel weer een paar weken. Deze schijnt het ook goed te doen, en gelijkt pan en tilt erbij en lekker klein, ElectronicaRC.com Heb je ook alles bij de zelfde shop weg.
Oke, ik ga voor de met pan en tilt, ik heb nog wel een scherm thuis liggen Met deze aansluitingen Alleen is deze ook goed genoeg?
Als je ontvangst niet meer 100% is gaan sommige schermen gelijk op blauw, waardoor je helemaal niks meer ziet. Als je b.v dit scherm hebt 7" TFT LCD Color Car Rearview Headrest Monitor DVD VCR | eBay . Die kan wel een beetje storing aan. Hier nog een voorbeeld van storing, als hij op blauw gaat ben je hem dan kwijt Dat scherm van jou kan je gewoon proberen als je b.v de antenne van de ontvanger haalt
oke, ik ga dat wel even testen, zodra ik alles binnen heb. en als het niet goed op het scherm werkt ja dan moet ik maar even sparen en scherm erbij kopen. maar heb ik voor de rest nog iets bijv. om de camera aantesluiten of het easy fpv board?
Camera kan je denk ik met een servo stekker aansluiten maar die moet je er nog wel aanzetten Misschien nog materiaal voor een LC Filter die je er eigenlijk wel tussen moet zetten als je met 1 accu gaat werken filter-tegen-strepen-storing-je-fpv-beeld
oke dus voor de camera krijg je een kabel mee geleverd, daar moet ik ff een stukje af knippen en een server sterker erop solderen? ik ga waarschijnlijk met 2 accu's werken zodat ik toch wat langer kan vliegen dat word een 1300 mah 3 cell 25 c en in de funcub zelf waar de setup in komt zit een 2750 mah 3 cell 40/50 c
Net nog even gekeken maar die camera moet je met 5V voeden en niet met 12V rechtstreeks van de accu, het beste een losse UBEC nemen b.v deze TURNIGY 3A UBEC w/ Noise Reduction
Hoezo? Die SC2000 600TVL is gewoon 12V hoor. Die uit jouw linkje iig. Oh die je er ook bij hebt gezet met pan/tilt idd op 5V