Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi,
ik vind de Pinas doorsnede van Kolderstok erg mooi. Zou dit een geschikt model zijn om te beginnen?
Ik hoopte dat ik voor de Pinasdoorsnede geen buiger oid nodig zou hebben, iemand daar ervaring mee?
Hoi,
nog even aan het zoeken naar welke gereedschappen en materialen ik moet gaan aanschaffen. iemand een goede suggestie voor klemmen? Ik zie bij kolderstok geen klemmen staan..
@Hilbert suggesties?![]()
BijnaDank weer voor alle info @Hilbert en @Stephan Kertész
Ik zie dat Kolderstok vakantie heeft, kan ik mooi de gereedschappen gaan verzamelen.
Zeker doen, je krijgt zo meer advies tijdens de bouw.Bestelling staat inmiddels, wie weet ga ik een verslagje bijhouden, van m’n eerste poging houtbouw
Dank je wel!Bestelling staat inmiddels, wie weet ga ik een verslagje bijhouden, van m’n eerste poging houtbouw
Zou je zeker moeten doen, je kan goede feedback verwachten waar je weer je voordeel mee kan doen.Bestelling staat inmiddels, wie weet ga ik een verslagje bijhouden, van m’n eerste poging houtbouw