Weet iemand misschien wat een goede beginners auto is? Ook zou ik graag willen weten hoeveel benzine je per maand verbruikt(als het goed is rij ik elke week 1x) en wat de topsnelheid is. Alvast bedankt.
Kijk eerst eens even op het forum rond, deze vraag wordt bijna iedere week gesteld, er zijn reeds meerdere draadjes over. Gebruik anders even de zoekfunctie helemaal rechtsboven in je scherm. Succes ermee
Om toch maar snel te helpen: Enkele goede beginnersauto's zijn : HPI RS4 Nitro 3 en RS4 nitro 3 SS Mugen seiki MSX Protech Fun 4wd en 2wd Protech Tech nitro 12 tuned version Topsnelheden varieren nogal. Vooral welke motor je hebt en of je een 2 versnellingsbak hebt enzo. Ze halen minstens 55-60 KM/H Ik heb een Tech 12 nitro tuned version en die kan zo'n 85 halen naar et schijnt. Het verbruik valt mee als je niet veel rijdt.De brandstof (mengeling van methanol, olie en nitromethaan) is wel vrij duur.Maar als je 1x per week rijdt, dan neem ik aan dat je 1-2 tankjes bedoelt en dan kom je lang toe met een liter brandstof. In een tankje zit zo'n 75ml en daar kan je wel een goede 15min rijden.
15 minuten op een 75 cc tankje is wel erg lang hoor. Gemiddeld zo'n 8 minuten voor een normale brandstof auto. De circuitauto's moeten wat vaker worden getankt.
http://www.carson-modelsport.com/ Als je interesse hebt in een 1:10 4WD met 2 versnellingen, compleet, stuur me dan ff een pb'tje. 'k heb er één staan die ik wel kwijt wil.