Hallo, hierbij de foto's, helaas geen foto's toen ik aan het bouwen was, me camera had problemen en ik had teveel zin om te gaan bouwen ik ben aardig lang bezig geweest om alles erop te maken, maar het resultaat mag er wezen de rotorkop: totaal plaatje met de bladen eraan: foto zoals heli eruit ziet: zoals te zien aantal spares op achtergrond stoere foto stekkertje wat op tafel licht zit normaal in de canopy, is voor de verlichting zijn lampen: je krijgt gewoon hoofdpijn als je erin kijkt dit waren de foto's ik hoop dat jullie hem mooi/vet/stoer etc vinden, reacties/opmerkingen altijd welkom ik heb gebruikt: carbon tail boom (orgineel esky) carbon paddles (orgineel esky) carbon tail blades(orgineel esky, alle carbon komt bij DX vandaan) fiberglass main blades (merkloos, 325mm bladen, gekocht bij de verre oosterburen) CNC alloy swashplate (esky) copterx v2 metal head set (kent iedereen wel denk ik) 450size shark canopy (hobbyking) turnigy 8-15A bec (goedkoper dan 5-15 ) turnigy night set dingetje (hobbyking) 4x hxt 900 servo (micro servo, geen specs, sneller/krachtiger dan esky servo's) turnigy 30A esc (hobbyking) T-style dean male connector om de verlichting/bec/esc aan te sluiten op de lipo me pc om alles te bestellen me handjes om alles inmekaar te zetten de ijzerzaag om de main shaft 2mm in te korten. de soldeerbout van de buurman om de nieuwe esc/bec/verlichting aan een stekkertje te maken en me ma om soms ff wat beet te houden (bedankt )
ik heet adriaan , aad(je) is me "roep" naam tussen me vrienden etc. ik heb even een test gedaan met me hand op de skids (tegen houden) half gas, de staart reageert zeeer goed, en hij is heeeeeel ietsje speling ergens wel K*T, er zit threadlock op de glijgedeelten op de mainshaft dingetjes, meeste heb ik eruit, mischien morgen even wat wd-40 ertussen laten lopen, dat heeft goed geholpen bij de staart as