er zijn nog wel andere monster trucks dan die 4 die jij opnoemt... - OFNA Monster Pirate/Dominator - EK4 - Associated Monster GT - Kyosho Mad Force - OFNA Titan - OFNA Pirate 10 er zullen re nog wel zijn maar dit is wat ik het eerst vond maar ik koos dus ook voor de savage
Hm, moeilijk... als HPI gek :twisted: al heb ik geen savage, is wel "een droom" van mij, volgend jaar ga ik de SS kope .
ja ik weet dat er meer monster trucks zijn maar ik kon even niet op de madforce komen maar dat zijn dan wel de 5 trucks die volgens mij het meest mee gereden word
Wel mensen voor mij is het toch deze anders wel.Zal nog wel effe moete wachte voor hij uitkomt maar dit word vrij zeker mn volgende.-> http://www.fg-modellsport-gmbh.de/NeueSeiten_D/NEWS-SEITEN/news_neuheiten_2003_3.html Die Monster beetle is megavet 8O 8O 8O
ja kijk kvind die fg niet echt de uitstraling hebben van een MT en geen 4 wheel drive :? dat is ook wel handig voor een MT
hey, mischien is het rare vraag maar ik zie op sommige filmpjes van bijv. de savage dat hij gewoon een wheelie trekt, hoe kan dit nou als hij vierwiel aandrijving heeft?????? :? wie kan mij dit uitleggen