betrouwbare accu?

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door rc_drifter, 22 okt 2011.

1. rc_drifter

rc_drifter

Lid geworden:
    2 jun 2011
  2. Luppie

Luppie verslagschrijvers

Lid geworden:
    16 jun 2009
    je hebt een jaar garantie dus je hebt een jaar de tijd om er achter te komen of het een goeie accu is of niet. Is de accu binnen een jaar stuk dan moeten ze die vervangen of repareren

3. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    ..mits goed behandeld, misbruik, en "user abuse", valt buiten de wettenlijke garantie..

4. hanskez

hanskez

Lid geworden:
    13 sep 2004
    Ik zou op lipo overgaan mits je regelaar dit aankan.

dan heb je wel een lader nodig die lipo laad, maar die kosten ook geen drol meer.

mvg hans

5. Schots en Scheef

Schots en Scheef

Lid geworden:
    25 jun 2008
    Moet je wel lipo willen rijden....

6. hanskez

hanskez

Lid geworden:
    13 sep 2004
    je meent het echt??????

tjonge wist ik niet hoor.

7. Schots en Scheef

Schots en Scheef

Lid geworden:
    25 jun 2008
    Hij zoekt en stelt een vraag over een NIHM accu, dan zal hij wel geen lipo willen, moeilijk ??

8. recon

recon

Lid geworden:
    28 apr 2008
    en normale slijtage valt hier ook buiten. Dusja

9. hanskez

hanskez

Lid geworden:
    13 sep 2004
    ja en ik geeft hem advies om op lipo over te gaan wat gewoon de toekomst is, dus dat is mijn advies.

voor het zelfde geld heb je een lipo en die gaan ook nog eens veel langer mee qua rijtijd.

10. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    [mod]
    Het is prima, om ook andere opties te noemen..
    Je kunt de voor en nadelen dan ook beter even aangeven, dan kan de TS beter een keuze maken, of zeggen, in het topic, ik wil persee XXX accu hebben, dan is dat ook duidelijk...
    [/mod]

11. jisse

jisse

Lid geworden:
    28 okt 2011
    ben wel benieuwd of iemand hier nou een antwoordt kan geven of het wat is ja of nee....

12. Luppie

Luppie verslagschrijvers

Lid geworden:
    16 jun 2009
    de ts heeft na zijn eerste vraag geen reactie meer gegeven dus het lijkt dat zijn vraag is beantwoord en dat hij verder geen interesse meer heeft in de rest.

Maar lipo's zijn inderdaad beter maar je moet inderdaad ook een andere lader kopen. de voor en nadelen van accu's zijn in dit forum al vele malen besproken dus het is overbodig om die discussie nog een keer te starten.

En die accu kun je rustig kopen want zoals gezegd geeft de verkoper garantie dat de accu na behoren functioneert als hij word behandeld zoals dat hoort. Binnen een jaar is het bijna onmogelijk om de accu te verslijten want hij zou 1000 ladingen mee moeten gaan en dan komt grofweg op 3 laad en onladingen per dag.

13. rc_drifter

rc_drifter

Lid geworden:
    2 jun 2011
    Ik heb nog wel interesse in die accu eventueel, maar ga er wss 1 van conrad of van lrp bestellen.

14. ignace

ignace

Lid geworden:
    9 jun 2011
    de accu zal wel oke zijn, maar garantie op een accu van 34 euro, nog nooit van gehoord. zal wel van die garantie zijn als puntje bij paaltje komt zeker. je hebt nog geen garantie bij eentje van 120euro. en als ze kapot is smijt ze in de vuilbak (da mag nie zeker van de groene haha) en koop een nieuwe.

15. Luppie

Luppie verslagschrijvers

Lid geworden:
    16 jun 2009
    Nou het is zo dat alles wat je nieuw in de winkel koopt in nederland een jaar garantie heeft.
    Dus ook al koop je een prulletje van een paar cent dan nog heeft het een jaar garantie. Volgens mij hebben ze een uitzondering gemaakt voor huisdieren maar dat weet ik niet zeker.

16. ignace

ignace

Lid geworden:
    9 jun 2011
    amai super service, en dan nog op accu's, iets wa je rap kan kapot maken bij verkeerd gebruik en is moeilijk te bewijzen dat het je schuld is.

Deel Deze Pagina